کمبود 360 مدرسه در یزد/نیاز به بودجه پنج هزار میلیارد ریالی
کد خبر: 3724302
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴

کمبود 360 مدرسه در یزد/نیاز به بودجه پنج هزار میلیارد ریالی

گروه اجتماعی- مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مجموعا با کمبود 360 مدرسه در استان مواجه هستیم که برای ساخت این تعداد فضای آموزشی به پنج هزار میلیارد ریال بودجه نیاز است.

کمبود 360 مدرسه در یزد/نیاز به بودجه پنج هزار میلیارد ریالی

به گزارش ایکنا از یزد، عباسعلی دانافر، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد شب گذشته در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان کلاس‌های مختلف آموزشی شامل قرآنی، هنری، صنایع دستی، تجسمی، فن بیان ، مهارت های فنی، فیلم سازی، عکاسی، شیرنی پزی، ورزشی، داستان نویسی و رباتیک برگزار می شوذ.
وی ادامه داد: خانواده ها فرزندان خود را در رشته هایی که علاقه مند هستند، ثبت نام کنند تا تابستانی شاد و با نشاط داشته باشند.
دانافر در ادامه با بیان اینکه 35 درصد مدارس استان فرسوده و نیاز به باسازی دارد، افزود: مجموعا با کمبود 360 مدرسه در استان مواجه هستیم که برای ساخت این تعداد فضای آموزشی به پنج هزار میلیارد ریال بودجه نیاز است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه این نشست گفت: یکی از مباحث شورای آموزش‌وپرورش، توجه به اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه‌ ریزی در این خصوص است.
وی ادامه داد: در این راستا 70 پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان در شهرستان‌های مختلف یزد دایر شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد اردوهای هجرت، اردوی مشهد اولی‌ها، اردوهای علوی و... را از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان دانست.

انتهای پیام

captcha