طرح «فوریت‌های قرآنی» در دهاقان آغاز شد
کد خبر: 3724598
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

طرح «فوریت‌های قرآنی» در دهاقان آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مکتب القرآن الکریم شهرستان دهاقان از اجرای طرح فوریت‌های قرآنی در این شهرستان با هدف تأمین قاری، گروه تواشیح، مربی و داور و برگزاری مسابقات و آزمون‌های قرآنی خبر داد.

سید امیر حجازی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا از اصفهان با اعلام اینکه مرحله دوم «طرح فوریت‌های قرآنی» در دهاقان از روز گذشته یکم تیرماه آغاز شد، اظهار کرد: طرح فوریت‌های قرآنی شامل تأمین قاری، گروه تواشیح، مربی و داور و برگزاری مسابقات و آزمون‌های قرآنی است که این طرح بین 3 تا 4 ماه برگزار می‌شود.
وی افزود: برخی از ارگان‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی برای برگزاری محافل قرآنی و مسابقات خود نیاز به داور و یا قاری قرآن دارند که طرح فوریت‌های قرآنی، این قبیل امکانات را برای آنان فراهم می‌کند.
مدیر مکتب القرآن‌ الکریم شهرستان دهاقان ادامه داد: نهادها برای اجرای آن دسته از برنامه‌های خود که مشمول فعالیت‌های قرآنی است، باید تماس گرفته و درخواست دهند. همچنین این مراکز در قالب طرح فوریت‌های قرآنی، ارگان مذکور را در برپایی هر چه بهتر همایش‌ها، مسابقات و دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده یاری می‌کنند.
بر اساس این گزارش، طرح فوریت‌های قرآنی با همکاری اساتید، مربیان، داوران و قاریان اجرا و طی آن، سعی می‌شود نیازهای قرآنی ادارات، سازمان‌ها و اشخاص حقیقی یا حقوقی در کمترین زمان ممکن برطرف شود. همچنین متقاضیان می‌توانند جهت استفاده از این تسهیلات با شماره 09139216520 تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی www.navayehejaz.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha