جزئیات دوره‌های قرآنی ترم تابستان مؤسسه اهل‌الکساء اعلام شد
کد خبر: 3724668
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

جزئیات دوره‌های قرآنی ترم تابستان مؤسسه اهل‌الکساء اعلام شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه قرآن و عترت اهل‌الکساء برنامه‌های متنوع قرآنی را برای ترم تابستان قرآن‌آموزان خود در نظر گرفته است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اهل‌الکساء البرز در نظر دارد تا برای ترم تابستان واحد آقایان برنامه‌‌های متنوع قرآنی را اجرا کند برخی از این دوره‌‌ها شامل دوره‌های قرائت قرآن طی روزهای شنبه و سه‌شنبه، حفظ‌(زیر 14 سال) روزهای شنبه و سه‌شنبه، احکام‌(ویژه بالای 14 سال و زیر‌ 14 سال)، روزهای سه‌شنبه، تواشیح روزهای شنبه و سه‌شنبه ویژه بالای(14 سال و زیر 14سال)، تجوید، صوت و لحن و حفظ طی روزهای شنبه و سه‌شنبه است.

جزییات دوره‌های آموزش ترم تابستان در مؤسسه اهل الکساء اعلام شد
همچنین دوره‌های آموزش قرآن در بخش بانوان شامل حفظ روزهای شنبه و دوشنبه، تجوید روزهای دوشنبه و چهارشنبه، روخوانی و روان‌خوانی قرآن در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، تدبر با محوریت بررسی موضوعی آیات روز دوشنبه، مفاهیم نهج‌البلاغه دوشنبه، قرائت سطح 2‌(صوت و لحن) دوشنبه، قرائت سطح یک روزهای چهارشنبه و تواشیح روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات و ثبت نام با شماره 34442136 تماس گرفته و یا به نشانی کرج، میدان آزادگان، خیابان مطهری، بین خیابان سرو و گلزار شهدا، ساختمان سعید، واحد 2 مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha