برگزاری جشنواره تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت در ایلام
کد خبر: 3724806
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
رستمیان خبر داد:

برگزاری جشنواره تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت در ایلام

گروه اجتماعی - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، از برگزاری چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه «ایثار و شهادت» در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید ایلام، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، اظهار کرد: این جشنواره به همت این نهاد و به مناسبت «روز خبرنگار» برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره اعلام و توزیع‌ شده است، افزود: بخش‌های جشنواره را مطبوعات، خبرگزاری‌ها، صدای جمهوری اسلامی ایران (مرکز ایلام)، سیمای جمهوری اسلامی ایران (مرکز ایلام)، فضای مجازی پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری عنوان کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، محورهای جشنواره را ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی برشمرد و گفت: فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند در قالب‌های خبر و گزارش خبری، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس و فیلم خبری در این جشنواره با ارسال آثار خود شرکت کنند.
رستمیان بابیان اینکه بازه زمانی شرکت در این جشنواره 1۲ خردادماه لغایت ۱۲ تیرماه ۱۳۹۷ خواهد بود، عنوان کرد: انتخاب و داوری آثار تا ۳۰ تیرماه ۱۳۹۷ با حضور داوران برجسته کشوری برگزار می‌شود و در مراسم اختتامیه از برگزیدگان این جشنواره با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی تجلیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان و اصحاب رسانه استان می‌توانند برای ارسال اثر با مراجعه به پایگاه اینترنتی «ایثار» به نشانی http:www.isaar.ir و یا jashnvareh.hayat.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار اقدام کنند.
انتهای پیام
captcha