مردم آذربایجان همواره اهل قرآن و حب اهل بیت(ع) هستند
کد خبر: 3724812
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

مردم آذربایجان همواره اهل قرآن و حب اهل بیت(ع) هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی - دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، با بیان اینکه مردم آذربایجان همواره اهل قرآن و حب اهل بیت(ع) هستند، یادآوری کرد: مردم این منطقه در دوران گذشته برای ترویج فرهنگ قرآنی تلاش کرده‌اند و اکنون نیز این کار را ادامه می‌دهند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سیدمحمدرضا موالی‌زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، عصر روز شنبه دوم تیرماه در دومین جلسه شورای هماهنگی و توسعه فعالیت‌های قرآنی آذربایجان‌شرقی، گفت: فرهنگ قرآنی باید در بین آحاد جامعه به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان ترویج و گسترش یابد.

فعالیت‌ موسسات قرآنی آذربایجان‌شرقی الگویی برای کل کشور است

وی با بیان اینکه کار شورای فرهنگ عمومی سیاست گذاری، پیگیری و رصد کارها در حوزه فرهنگ قرآنی است، اظهار کرد: در این راستا این شورا از موسسه ها و مهدهای قرآن و عترت در سراسر کشور حمایت می‌کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه مردم آذربایجان همواره اهل قرآن و حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند، یادآوری کرد: مردم این منطقه همواره و در دوران گذشته برای ترویج فرهنگ قرآنی تلاش کرده اند و اکنون نیز این کار را ادامه می دهند.

موالی زاده ادامه داد: شخصیت‌های بزرگ و معروفی از قبیل علامه طباطبایی و علامه امینی در این منطقه پا به عرصه وجود گذاشته و آثار گرانقدری مانند تفسیر المیزان و کتاب الغدیر را به رشته تحریر درآورده اند.

وی، با اشاره به بازدید خود از موسسه مهد قرآن آذربایجان‌شرقی گفت: فعالیت‌های این مؤسسه یکی از نمونه‌های بارز کار بزرگ قرآنی در آذربایجان‌شرقی بوده و الگویی برای کل کشور است.

موالی زاده، همچنین از توجه ویژه امام جمعه تبریز نسبت به اهالی فرهنگ و هنر تقدیر کرد و گفت: رویکرد و رفتار مردمی حجت‌الاسلام آل‌هاشم در سال‌جاری پس از انتصاب مورد توجه مردم و رسانه‌ها بوده است.

انتهای پیام

captcha