رکوردشکنی جشنواره بیست و سوم قرآن و عترت وزارت بهداشت/ استان‌های رکورد‌دار
کد خبر: 3724842
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
بحرالعلوم عنوان کرد:

رکوردشکنی جشنواره بیست و سوم قرآن و عترت وزارت بهداشت/ استان‌های رکورد‌دار

گروه سلامت ــ رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، با اشاره به اتمام بخش دانشگاهی‌ قرآن و عترت از آماده شدن دانشگاه‌های علوم پزشکی برای برگزاری مرحله کشوری این جشنواره خبر داد.

رکوردشکنی جشنواره بیست و سوم قرآن و عترت وزارت بهداشت/ استان‌های رکورد‌دار
 
محمد‌مهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره رکوردزنی شرکت کنندگان در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی، اظهار کرد: امسال از مرز ۶۴ هزار نفر عبور کردیم، ضمن اینکه فرصت ثبت نام در بخش‌های ادبی و هنری را تا پس از اتمام مهلت ارسال اثار در بخش‌های دیگر تمدید کردیم.
 
وی با بیان اینکه بخش دانشگاهی این جشنواره در حال اتمام است؛ عنوان کرد: ما کم کم وارد بخش کشوری شده و آزمون آن طی ۲۲ مردادماه، برگزار می‌شود، ضمن اینکه آزمون‌های کتبی که به آن اصطلاحا بخش معارفی می‌گوییم در سطح دانشگاه‌ها برگزار شده است.

بحر‌العلوم با اشاره به اینکه بخش نهایی این جشنواره مهرماه، برگزار می‌شود، گفت: بیشترین شرکت‌کنندگان در این جشنواره در بخش کتبی با حضور بیش از ۵۰ هزار نفر هستند، ما به ازای هر ۵۰ نفر یک سهمیه برای مرحله نهایی به دانشگاه‌ها مشروط به اینکه حد نصاب را کسب کرده باشند، داده‌ایم تا برای مرحله کشوری نماینده اعزام کنند.

وی یادآور شد: وزارت بهداشت، سعی کرده است که جشنواره بیست و سوم را جذاب‌تر کرده تا بتواند برای جشنواره ملی که امسال در آن خوش درخشید آماده‌تر باشد.
 
بحرالعلوم با بیان اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان جشنواره بیست و سوم کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی بودند، تصریح کرد: پس از کارمندان، دانشجویان و اساتید حضور دارند. ضمن اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمانشاه، شیراز، گلستان، یزد، سبزوار، تبریز و مشهد بیشترین حاضران در این جشنواره را دارند.
 
انتهای پیام
captcha