مصوبات دومین جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی لرستان اعلام شد
کد خبر: 3724963
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

مصوبات دومین جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی لرستان اعلام شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مصوبات دومین جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی لرستان اعلام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دومن جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی استان پس از ادغام اتحادیه قرآن با حضور اعضا تشکیل شد.
وی با اشاره به مواردی که طی این جلسه به آن پرداخته شد، اظهار کرد: قرار بر این شد تا فعالیت‌های بنیاد خیرین انصار‌القرآن با قوت با همکاری مؤسسات قرآنی استان پیگیری و تقویت شود.
امیدیان عنوان کرد: تشکیل هسته‌های جهادی ـ قرآنی با حمایت مؤسسات قرآنی درخصوص آموزش قرآن در مناطق محروم با همکاری معاونت فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان، به منظور اعزام برای آموزش قرآن طی ایام تعطیل در دهستان‌های محروم از دیگر موارد این جلسه بود.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان با اشاره به تأکید بر برپایی دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی، بیان کرد: در این خصوص پس از شناسایی مؤسسات توانمند با حمایت قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان این دوره‌ها تشکیل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه طی این جلسه بر ارتباط مؤسسات با یکدیگر تأکید شد، عنوان کرد: در نظر داریم در آینده نزدیک اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه مدیران عامل مؤسسات تشکیل شود.
امیدیان بیان کرد: همچنین تاریخ تشکیل جلسات هیئت مدیره اتحادیه تا پایان تابستان طی روزهای هفتم تیرماه، 24 مرادادماه و 14 شهریورماه معین و انتخاب شد.
انتهای پیام

captcha