آموزش ۱۵۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «ریحانة‌النبی» مرند
کد خبر: 3724991
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

آموزش ۱۵۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «ریحانة‌النبی» مرند

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مؤسسه قرآنی «ریحانه النبی» مرند، با بیان اینکه ۱۵۰ قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و مفاهیم از گرایش‌های آموزشی موسسه قلمداد می‌شوند.

سکینه زرین کار، مدیر مؤسسه قرآنی ریحانه النبی(ص) مرند، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجانشرقی، با بیان اینکه 150 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و مفاهیم از گرایش‌های آموزشی موسسه قلمداد می شوند.

آموزش 150 قرآن آموز در مؤسسه قرآنی ریحانه النبی(ص) مرند
وی قرآن را مایه شفاعت دانست و افزود: قرآن مایه شفاعت است و تمام دستورالعمل‌های هدایت بشر در قرآن آمده است، بنابراین هیچ دستور العمل هدایتی نیست که در قرآن نباشد.
وی با اشاره به پایه‌های سنی قرآن آموزان اشاره کرد و گفت: قرآن آموزان در پایه‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس‌های آموزشی حاضر می شوند.
زرین کار، از پیامدهای رسیدن به دریای معرفت قرآن گفت و ادامه داد: خوش به حال آنان که تنها به ظاهر قرآن اکتفا نمی کنند، زیرا مفاهیم و درس های نهفته در آیات قرآن دریای معرفت است که رسیدن به این معرفت موجب رستگاری است.
مدیر موسسه قرآنی ریحانه النبی(ص) مرند یادآور شد: به هر اندازه از پاکی درون برخوردار شویم به همان میزان هم موفق به درک مفاهیم عالم قرآن خواهیم شد.
وی با اشاره به فرموده علی بن موسی الرضا(ع) افزود: امام رضا(ع) می فرمایند: قرآن کلام خداست از آنچه او گفته است فراتر نروید و هدایت را در غیر او نجویید که گمراه می شوید.
زرین کار، ضمن بازگو نمودن آثار بهره مندی از قرآن تاکید کرد: نجات و سعادت بشر بهرمندی از دستورات و فرامین الهی در قرآن است و اگر جامعه اسلامی دچار تلاطم و گرفتاری است نتیجه این است که مردم از فضائل و دستور العمل های قرآن بهره نمی برند.

انتهای پیام

captcha