آغاز طرح خانواده متعالی در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان
کد خبر: 3726741
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

آغاز طرح خانواده متعالی در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم افتتاحیه طرح خانواده متعالی در مسجد حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) پردیسان ویژه ایام اوقات فراغت تابستان به همت اداره کل امور طلاب و خانواده جامعة الزهرا(س) برگزار شد.

آغاز طرح خانواده متعالی در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستان ۱۳۹۷ با عنوان «خانواده متعالی» از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده جامعةالزهرا(سلام‌الله‌علیها) و با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی و پایگاه حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) در پردیسان قم برگزار شد.

از آنجا که پایگاه حضرت زینب(س) در بزرگترین مسجد و در مرکز پردیسان واقع است، مکان مناسبی برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستان ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(س) ساکن در پردیسان است که باعث صرفه‌جویی در زمان، هزینه رفت‌و‌آمد و غیره می‌شود.

طلاب جامعه‌الزهرا(س) به همراه فرزندانشان می‌توانند در دوره‌های آموزشی و مهارتی این طرح شامل برنامه‌های قرآنی و معارفی، ورزشی، هنری، مهارتی و کامپیوتر شرکت کنند.

پایگاه حضرت زینب(س) دیروز، 9 تیرماه با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، فعالیت خود را آغاز کرد.

در این مراسم، خانم میرزایی، فرمانده پایگاه درباره نحوه برگزاری کلاس‌ها، تخفیف‌ها، انواع کلاس‌های مختلف تابستانی که در دو قالب آموزشی و تربیتی ارائه می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد.

فرمانده پایگاه حضرت زینب سلام‌الله‌علیها همچنین به برگزاری اردوهای یک روزه این پایگاه که برای شرکت کنندگان تقریبا به صورت نیمه رایگان است، اشاره کرد و افزود: تمام تلاش‌های مرکز این است که کلاس‌ها متناسب با اوضاع اقتصادی و شرایط طلبگی برگزار شود تا تعداد بیشتری از بانوان در این برنامه‌ها شرکت کنند.

میرزایی یادآور شد: از جمله برنامه‌های تربیتی این مرکز، برگزاری حلقه‌های صالحین است که با حضور اساتید، مربیان و قاریان قرآنی ویژه تمام گروه‌های سنی به‌ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح، کلاس سواد رسانه ویژه مادرانی که دغدغه تربیت فرزندان خود را دارند، تشکیل می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت آشنایی و نقد انواع شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های کامپیوتری و شبکه‌های ماهواره‌ای در این دوره حضور پیدا کنند.

فرمانده پایگاه حضرت زینب سلام‌الله‌علیها بیان داشت: بعد از گذاراندن این دوره‌ها، مدرک رسمی برای کلاس‌های قرآنی از سوی سازمان تبلیغات و کلاس‌های کامپیوتر از سوی بسیج رسانه مؤسسه شهید اندرزگو و کلاس‌های هنری از طرف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

مریم بشیری

انتهای پیام

captcha