مشارکت یک هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی در بیله‌سوار
کد خبر: 3728175
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

مشارکت یک هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی در بیله‌سوار

گروه اجتماعی- رئیس کتابخانه عمومی شهرستان بیله‌سوار گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال با استقبال گرم همشهریان در شهرستان مرزی بیله‌سوار بیش از یک هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کنند.

مشارکت یک هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی در بیله‌سوار
نورافکن، رئیس کتابخانه عمومی شهرستان بیله سوار، در گفت و گو با ایکنا، اظهار کرد: ما در حال حاضر بستر حضور و مشارکت عموم هموطنان را در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت الکترونیکی و حضوری فراهم کردیم به طوری که تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند.
وی با بیان اینکه تا پایان تیرماه پیش‌بینی می‌کنیم بیش از یک هزار نفر در این جشنواره مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: سال قبل ۶۰۰ نفر از شهرستان بیله‌سوار در این رویداد فرهنگی حضور داشتند.
رئیس کتابخانه عمومی شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه در فرصت ۲۰ روز باقیمانده با تبلیغات محیطی و ایجاد فضا‌های تبلیغی بیشتر سعی می‌کنیم تا اطلاع‌رسانی‌هایمان را گسترده‌تر کنیم، افزود: بیشتر مخاطبان علاقمند به مطالعه کتاب به صورت آنلاین در این جشنواره به شکل الکترونیکی هستند که ما تلاش می‌کنیم از ظرفیت برخی مکان‌های عمومی نیز در این زمینه استفاده کنیم تا رضایتمندی هموطنان فراهم آید.
نورافکن بیان کرد: در قالب هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به مانند سال‌های گذشته ۷ کتاب در گروه سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال با محوریت سیره امام رضا (ع) معرفی شده تا شرکت کنندگان در این جشنواره با مطالعه این آثار بتوانند به سئوالات طرح شده پاسخ دهند.

captcha