بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری سرعین در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی
کد خبر: 3728192
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری سرعین در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

گروه اجتماعی - رئیس کتابخانه عمومی شهرستان سرعین گفت: ما از فرصت گردشگری سرعین برای برگزاری باشکوه جشنواره کتابخوانی رضوی استفاده خواهیم کرد.

بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری سرعین؛ در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی
نصرتی، رئیس کتابخانه عمومی شهرستان سرعین در گفت و گو با خبرگزاری ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: اقدامات خوبی را در کتابخانه عمومی شهرستان سرعین در راستای تبلیغ و آشنایی عموم مردم و گردشگران و مسافران با نحوه برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی انجام دادیم که در این راه علاوه بر ادارات مجموعه‌های گردشگری شامل هتل‌ها، آژانس‌های مسافرتی و تورگردان‌ها نیز با ما در این زمینه همراهی و همکاری خوبی را داشتند.
وی خاطرنشان کرد: ما در سرعین با راه‌اندازی دو دستگاه رایانه ویژه جشنواره زمینه شرکت در بخش الکترونیکی را برای علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی فراهم کردیم.
رئیس کتابخانه عمومی شهرستان سرعین با قدردانی از شهرداری و شورای شهر سرعین، اصناف و جامعه هتلداران این شهرستان در برگزاری باشکوه جشنواره رضوی در این شهرستان گفت: در کنارر نصب بنر و تبلیغات شهری یکی از شرکت‌های خدمات گردشگری ما را در توزیع بروشور و اقلام تبلیغاتی این جشنواره کمک کردند که شایسته است از تلاش‌ها و زحمات آنان نیز قدردانی کنیم.
نصرتی ادامه داد: به همت خیرین ۱۰ قطعه کارت هدیه برای برندگان پیش‌بینی شده و در کنار آن اداره ورزش و جوانان سرعین نیز چندین بسته لوازم ورزشی را در اختیار ما گذاشته تا به برگزیدگان اهدا کنیم.
وی تصریح کرد: قطعا با رونق حضور گردشگران در این شهرستان تلاش می‌کنیم تا به نسبت سال‌های گذشته جشنواره کتابخوانی رضوی را با شکوه هر چه تمام‌تر در این شهرستان برگزار کرده و در خدمت علاقمندان و مشتاقان عرصه کتاب و کتابخوانی باشیم.
انتهای پیام

captcha