۲۵ تیرماه؛ آخرین مهلت شرکت درجشنواره عفاف و حجاب
کد خبر: 3728197
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

۲۵ تیرماه؛ آخرین مهلت شرکت درجشنواره عفاف و حجاب

گروه فرهنگی - رئیس بسیج رسانه استان البرز گفت: اهالی رسانه و علاقمندان، آثار خود را با موضوع عفاف و حجاب تا ۲۵ تیرماه به دبیرخانه جشنواره ملی عفاف و حجاب ارسال کنند.

25تیرماه آخرین مهلت شرکت درجشنواره عفاف و حجاب

ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس بسیج رسانه البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز اظهارکرد: این جشنواره با هدف گرامیداشت قیام مسجد گوهرشاد و یادآوری کشتار 2 هزار نفر از مردم بیگناه توسط پهلوی به صورت ملی برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: نقش عفاف و حجاب در کاهش آسیب‌های اجتماعی، آسیب شناسی حجاب زنان ایران در عصر حاضر، حجاب و عفاف از منظر قرآن، روایات و ادیان مختلف، حجاب از نظر روان شناسی، کنترل نگاه مردان در جامعه و تاثیر آن بر انتخاب پوشش زنان و ارتباط پوشش زنان با سلامت جامعه از جمله محورهای این جشنواره است.
این مسئول بیان کرد: همچنین سلامت فرزندان و آرامش فرد، اثرات بدپوششی و سلامت روانی شهروندان و فلسفه حقیقی پوشش و حجاب از دیگر محورهای جشنواره ملی عفاف و حجاب است.
نوروزی‌فر گفت: اهالی رسانه آثار خود را در قالب عکس، گزارش، یادداشت و مقاله که در رسانه‌های استان نشر و یا بازنشر شده باشد به دبیرخانه جشنواره واقع در بسیج رسانه البرز ارسال کنند.
رئیس بسیج رسانه البرز ادامه داد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره پس از بررسی به سازمان بسیج رسانه کشور ارجاع داده می‌شود و به اثار برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود.
انتهای پیام./

captcha