افسران جنگ اقتصادی، حافظان و قاریان قرآن هستند
کد خبر: 3728210
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

افسران جنگ اقتصادی، حافظان و قاریان قرآن هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: حافظان و قاریان قرآن از افسران جنگ اقتصادی هستید که می‌توانید توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانید.

افسران جنگ اقتصادی، حافظان و قاریان قرآن هستند

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف شهرستان نجف‌آباد، اظهار کرد: یکی از افسران جنگ اقتصادی، شما حافظان و قاریان قرآن هستید که می‌توانید توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانید.
وی افزود: تأکیداتی که رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر درباره جنگ اقتصادی فرمودند، هر کس باید به هر توانی در این راه گام بردارد به‌خصوص شما قاریان و حافظان قرآن، می‌توانید با بیان آیات اقتصادی در محافل و مراسم تاثیرگذار باشید.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، با گلایه از حضور کم‌رنگ در این جلسه افزود: همان‌گونه که خود قرآن درباره محجوریتش بیان کرده، عدم استقبال از این مراسم نیز گواه مظلومیت و محجوریت قرآن در بین ما است که اگر برنامه هنری برگزار شده بود، چه خبر می‌شد و این کوتاهی من مسؤل است.
وی در ادامه درباره وضعیت وقف در استان اصفهان نیز گفت: وقف‌های مشارکتی چند سالی است که در کشور آغاز شده و می‌تواند این نوع مشارکت به افزایش موقوفات کمک کند به‌خصوص درباره وقف‌های قرآنی که متأسفانه در استان کم است و بیشتر موقوفات درباره روضه‌خوانی است.
حجت‌الاسلام  صادقی در پایان افزود: اداره اوقاف تنها بر امور وقفی نظارت دارد همانند سازمان ثبت‌احوال، و اصل کار به خود واقف و مردم واگذار می‌شود که چگونه بخواهند عمل کنند.

انتهای پیام

captcha