قیام مسجد گوهرشاد؛ مظلومانه‌ترین قیام جهان در حوزه عفاف و حجاب
کد خبر: 3728893
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

قیام مسجد گوهرشاد؛ مظلومانه‌ترین قیام جهان در حوزه عفاف و حجاب

گروه اجتماعی - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی قیام خونین مسجد گوهرشاد را مظلومانه ترین قیام جهان در حوزه عفاف و حجاب دانست و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید با دو رویکرد مدافعین عفاف و حجاب و مسجد گوهرشاد صورت گیرد.

قیام خونین مسجد گوهرشاد؛ مظلومانه ترین قیام جهان در حوزه عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، صفیه محمودزاده مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در جلسه تخصصی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی با موضوع هفته عفاف و حجاب بیان کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، اجتماع 5 هزار نفری حافظان حریم خانواده در ارومیه و بیش از 50 عنوان برنامه نیز در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیش رو بودن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در این روز نیز برنامه های بسیاری داشته و از ظرفیت جوانان بخصوص دختران جوان در اجرای برنامه ها استفاده خواهد شد.

محمودزاده افزود: برگزاری کارگاهها با عنوان ترویج احکام اسلامی در بحث عفاف و حجاب در آرایشگاهها و تبیین الگوی زن مسلمان ایرانی با اعزام اساتید مجرب در زمینه عفاف و حجاب از جمله برنامه های اجرایی در این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای نمایش های خیابانی به صورت میدانی در مکان های پرتردد با موضوع عفاف و حجاب، راه اندازی کمپین دختران خیابانی توسط فضای مجازی سپاه شهدا و تجلیل از بانوان و دختران مزین به حجاب برتر از دیگر برنامه های اجرایی بسیج جامعه زنان سپاه شهدا در هفته عفاف و حجاب است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: با توجه به آغاز اردوهای راهیان نور شمال غرب نیز راویانی در خصوص عفاف و حجاب روایت گری خواهند کرد و در مهدهای قرآنی نیز مسابقه حجاب عروسک ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha