کشف استعدادهای هنری اولویت حوزه فرهنگ و هنر در کانون‌هاست
کد خبر: 3729197
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

کشف استعدادهای هنری اولویت حوزه فرهنگ و هنر در کانون‌هاست

گروه فرهنگی ـ رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشف استعدادهای هنری اعضای کانون‌ها و آموزش جهت تربیت هنرمندان و کادرسازی در کانون‌ها از اهداف حوزه فرهنگ و هنراست.

کشف استعدادهای هنری اولویت حوزه فرهنگ و هنر در کانون‌هاست

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 19 تیرماه اظهار کرد: یکی از راهکارهای مهم برای بانشاط کردن فضای مساجد استان، تقویت هر چه بیشتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و جذب نسل جوان در این مکان‌های فرهنگی است.
وی افزود: مردمی بودن کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به این معناست که با کمک‌های خودجوش مردم اداره شده و با وجود کمترین امکانات و تجهیزات، فعالیت‌های ارزنده مذهبی و فرهنگی در آنها انجام می‌شود.
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: انتظار می‌رود که مسئولان اجرایی این استان با همدلی، هماهنگی و هم افزایی لازم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان را حمایت و اعتبارات بیشتری نیز به آنها اختصاص داده شود.
حجت‌الاسلام قاسمی بیان کرد: سمت و سوی کشف استعدادهای هنری اعضای کانون‌ها و آموزش جهت تربیت هنرمندان و کادرسازی در کانون‌ها از اهداف در حوزه فرهنگ و هنر است.
وی یادآور شد: جشنواره بچه‌های مسجد، مسابقات قرآنی اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با عنوان «مدهامتان»، طرح ملی «کوثر رسالت»، سوگواره ملی «علمدار کربلا»، کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) و طرح ملی روح خدا ازجمله برنامه‌های اجرایی است.
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توجه به شعر و سرود، نشریه الکترونیکی، هنرهای نمایشی و تجسمی، آواها و نغمه‌های آسمانی، فیلم کوتاه و تولید محصولات فضای مجازی باید در برنامه‌های استان مدنظر باشد.
انتهای پیام

captcha