مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی معرفی شد
کد خبر: 3729349
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی معرفی شد

گروه اجتماعی- طی مراسمی، ناصر نبی زاده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی معرفی شد .

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی معرفی شد

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، امروز20 تیر، با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی ناصر نبی زاده به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی و از زحمات احمد محبی قدردانی شد.

ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه این استان دارای فقها، عالمان، بزرگان ارزشمندی است، اظهار کرد: تلاش می‌کنم که بهترین فضاها به اهل فرهنگ و هنر استان اختصاص یابد.

وی ضمن اعلام حمایت از هنرمندان خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: از لحظات خدمت برای این امر استفاده خواهم کرد.

احمد محبی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: طی سال‌های اخیر، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های خوسف و زیرکوه فعال شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات فصل پنج استانی از ۱۶ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است، افزود: اجرای برنامه طی دو سال متوالی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کلنگ زنی و بهره برداری از نگار خانه نهبندان از دیگر اقدامات اجرایی است.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت حمایت از خانه مطبوعات استان، تصریح کرد: لازم است هلدینگ اصحاب فرهنگ و هنر در استان راه اندازی شود .

محبی با بیان اینکه این هلدینگ به مرحله ثبت رسیده است، یادآور شد: امید است با راه اندازی این هلدینگ، مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر رفع شود.

انتهای پیام

captcha