بیت‌الاحزان دوره تربیت معلم تجوید ویژه حافظان كل قرآن برگزار می‌كند
کد خبر: 3729926
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

بیت‌الاحزان دوره تربیت معلم تجوید ویژه حافظان كل قرآن برگزار می‌كند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از برگزاری دوره تربیت معلم تجوید ویژه حافظان كل قرآن در مركز مدیریت این مؤسسه خبر داد.

بیت‌الاحزان دوره تربیت معلم تجوید ویژه حافظان كل قرآن برگزار می‌كند

مهدی شهسوار، مدیر روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه دوره تربیت معلم تجوید قرآن ویژه حافظان كل قرآن برگزار می‌شود، گفت: در این دوره 67 نفر از حافظان كل قرآن كریم شركت می‌كنند.
وی با بیان اینكه این دوره از روز چهارشنبه، 20 تیرماه آغاز شده و به‌مدت 5 روز ادامه خواهد داشت، افزود: محل برگزاری این دوره مركز مدیریت مؤسسه بیت‌الاحزان واقع در روستای ماهفرخان شهرستان قرآنی استهبان انتخاب شده است.
شهسوار اظهار كرد: حافظان کل قرآن کریم خواهر از 16 شهرستان استان فارس در این دوره حضور دارند و طی 5 روز با روش‌های تخصصی آموزش تجوید قرآن کریم آشنا می‌شوند.
معاون هماهنگ‌كننده مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) همچنین گفت: در این دوره حسن طالبی تربتی، مدرس دوره‌های تربیت معلم تجوید و مؤلف كتاب‌های متعدد قرآنی به تدریس می‌پردازد.
وی در پایان با بیان اینكه یكی از نكاتی كه باید حافظان قرآن كریم علاوه بر حفظ قرآن بدان توجه ویژه كنند، مباحث تجوید قرآن كریم است، گفت: بسیاری از حافظان قرآن كریم ممكن است در این زمینه دچار ضعف بوده و بیشتر به حفظ قرآن بپردازند لذا ما تلاش كردیم تا از طریق برگزاری این دوره، این نقطه ضعف را برطرف كنیم.
انتهای پیام

captcha