حج؛ فرصتی برای خودسازی
کد خبر: 3730028
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
آیت‌الله عاملی:

حج؛ فرصتی برای خودسازی

گروه معارف - نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: حج فرصتی برای خودسازی است و به همین منظور یادگیری احکام حج باید به طور مناسب شکل بگیرد.

حج؛ فرصتی برای خودسازی
به گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، روزگذشته، ۲۳ تیرماه در همایش متمرکز زائرین حج تمتع استان اردبیل تصریح کرد: حج یک فرصت بسیار ارزشمند و مناسب برای گردهم آمدن عبادی و سیاسی برای مسلمانان است که اگر این فرصت به نحو احسن استفاده شود بی‌شک دستاورد‌های بسیار مناسبی به دنبال خواهد داشت.
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: استفاده از این فرصت به منظور حفظ منافع اسلام یک اقدام ارزشمند است که باید به شکل احسن برای تحقق این مهم تلاش شود و در راستای معرفی شیعه آن طور که باید اقدام شود که این موضوع یک اصل اساسی و لازم است.
وی با اشاره به این که حج فرصتی برای خودسازی است افزود: حجاج باید در یادگیری احکام حج اهتمام بورزند و از این فرصت برای خودسازی به نحو احسن استفاده کنند و با رفتاری شایسته و شیعه‌وار و در شان ملت ایران ظاهر شوند که این خواسته ما از حجاج است.
عاملی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که هیچ قدرتی نمی‌تواند شیعه و اسلام را شکست دهد و با هر تلنگری از هم نمی‌شکند و حجاج بی‌شک در تحقق این هدف نقشی برجسته و شاخص ایفا می‌کنند که امیدواریم مورد توجه واقع شود.
حجت‌الاسلام بیدار، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اردبیل نیز در این همایش گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال در قالب ۶ کاروان ۸۶۰ نفر عازم سرزمین وحی خواهند شد که ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه امسال روز‌های اعزام حجاج در نظر گرفته و ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه نیز حجاج به استان بازمی‌گردند.
انتهای پیام

captcha