۱۵ شهریور؛ زمان برگزاری جشنواره «جبرئیل امین»/ ۲۵۰ حافظ کل قرآن تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3730956
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۳
شاهسونی به ایكنا خبر داد:

۱۵ شهریور؛ زمان برگزاری جشنواره «جبرئیل امین»/ ۲۵۰ حافظ کل قرآن تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ. مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، زمان برگزاری جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن این مؤسسه با عنوان «جبرئیل امین» را ۱۵ شهریورماه اعلام کرد.

15 شهریورماه؛ زمان برگزاری جشنواره «جبرئیل امین»/ قریب 250 حافظ كل قرآن فارغ‌التحفیظ می‌شوند

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، زمان برگزاری جشنواره تجلیل از حافظان كل قرآن این مؤسسه با عنوان «جبرئیل امین» را 15 شهریورماه اعلام كرد و گفت: این جشنواره به میزبانی شهرستان قرآنی استهبان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینكه 250 حافظ كل قرآن كریم تجلیل می‌شوند، افزود: این حافظان افرادی هستند كه طی یكسال در شعب و مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن كریم مؤسسه بیت‌الاحزان موفق به حفظ كل قرآن شدند.

بیت‌الاحزان بین 1900 تا 2000 حافظ كل در كشور تربیت كرده است
شاهسونی با یادآوری اینكه این جشنواره همه ساله در ایام شهریورماه برگزار می‌شود، گفت: با احتساب این تعداد حافظان كل، می‌توان گفت تاكنون مؤسسه بیت‌الاحزان بین 1900 تا 2000 حافظ كل قرآن كریم در كشور را تربیت كرده است.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور گفت: جهت برگزاری هرچه باشكوه‌تر جشنواره تجلیل از حافظان كل قرآن كریم مؤسسه بیت‌الاحزان كه امسال به نام «جبرئیل امین» نامگذاری شده است، تاكنون جلسات متعددی برگزار شده و 17 كمیته در شهرستان استهبان تشكیل شده است.

تجلیل از حافظان خارج از کشور
وی با بیان اینكه در این جشنواره از حافظان كل قرآنی هم که از كشورهای دیگر در این مؤسسه موفق به حفظ كل قرآن كریم شده‌اند، تجلیل می‌شود، گفت: این جشنواره هفدهمین جشنواره ملی تجلیل از حافظان كل قرآن كریم بیت‌الاحزان خواهد بود.
شاهسونی با تأكید بر اینكه تلاش ما بر اجرای هرچه باشكوه‌تر این مراسم گفت: در این راستا فراخوانی برای نمایشگاه عكس حاشیه جشنواره «جبرئیل امین» اعلام كردیم كه این نمایشگاه با هدف معرفی فعالیت‌های شعب و مراكز شبانه‌روزی حفظ بیت‌الاحزان برپا خواهد شد.
رئیس هیئت امنای اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس بیان كرد: شعب و مراکز شبانه‌روزی مؤسسه بیت‌الاحزان می‌توانند تصاویر منتخب خود را حداکثر تا دهم مردادماه به واحد روابط عمومی بیت‌الاحزان به آدرس ایمیل beytolahzan92@gmail.com و یا شبكه اجتماعی سروش شماره‌های 09173397983، 09104679283، 09391206055 ارسال كنند.
وی در پایان یادآور شد: با توجه به اعلام قبلی به صاحبان 10 تصویر برتر که علاوه بر دارا بودن جنبه هنری، از کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشند هدایایی به رسم سپاس تقدیم خواهد شد.
انتهای پیام

captcha