فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها را به حلقه‌های توحید و قرآن گره بزنیم
کد خبر: 3731034
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
تقوی:

فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها را به حلقه‌های توحید و قرآن گره بزنیم

گروه اجتماعی ـ مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تأكید بر اینكه باید نگاه توحیدی در دانشگاه‌ها حاكم باشد، گفت: باید در دانشگاه‌ها حلقه‌های فعالیت‌های علمی را به حلقه‌های توحید و نبوت و امامت و قرآنی گره بزنیم.

فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها را به حلقه‌های توحید و قرآن گره بزنیم

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام علی تقوی، مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امروز، ۲۶ تیر در آیین تکریم و معارفه‌ مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد فارس عنوان کرد: باید در دانشگاه‌ها حلقه‌های فعالیت‌های علمی را به حلقه‌های توحید و نبوت و امامت و قرآنی گره بزنیم.
وی با تأكید بر اینكه باید نگاه توحیدی در دانشگاه‌ها حاکم باشد، افزود: مسئولان و کارکنان دانشگاه‌ها با همدلی مسیر پیشرفت را برای خود و آینده سازان هموار کنند.
تقوی گفت: مسئولان ما باید دارای روحیه جهادی باشند و زمانی که احساس کردند لطمه ای به کار وارد می‌شود کار را به دیگری واگذار کنند.
مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها همچنین با تصریح بر اینکه حرف دانشجو باید شنیده شود، گفت: متأسفانه بعضی مسئولان نگاه و سخن یأس‌آوری دارند‌.
وی با بیان اینکه بی‌ توجهی به نگاه توحیدی شکست و عقب گرد را به دنبال دارد، ادامه داد: با نگاهی به گذشته متوجه می‌شویم که پس از پیروزی انقلاب چه چیزی داشتیم و اکنون چه داریم؟
تقوی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب ایران با همان صلاح و امکانات محدود در برابر اتحاد همه دنیا موفق شد، یادآور شد: امروز که وضع و امکانات کشور بهتر از گذشته است به شرط حاکم بودن نگاه توحیدی در جامعه و دانشگاه‌ها می‌توان در مقابل دسیسه فتنه‌گران سربلند بود.
یادآور می‌شود، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات ۲۰ ساله حجت‌الاسلام حمید محمودیان، حجت‌الاسلام سجاد نیکخو به‌عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی فارس معرفی شد.
انتهای پیام

captcha