پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با فرهنگ‌سازی در زمینه عفاف و حجاب
کد خبر: 3731060
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با فرهنگ‌سازی در زمینه عفاف و حجاب

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده انتظامی استان همدان در مراسم اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده گفت: عفاف و حجاب، ضامن امنيت و آرامش روانی در جامعه است و توجه به فرهنگ‌سازی در اين حوزه، از بروز بسياری از جرايم و آسيب‌های اجتماعی پيشگيری می‌كند.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با فرهنگ‌سازی در زمینه عفاف و حجاب

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار کامرانی صالح در مراسم اجتماع بزرگ مردمی حافظان دین و خانواده که 25 تیر در پیاده راه بوعلی همدان برگزار شد؛ با اشاره به تلاش همه جانبه دشمنان نظام و انقلاب علیه نهاد مقدس خانواده و ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب گفت: امروز دشمنان در تلاش هستند تا هویت اسلامی و فرهنگی خانواده را سلب و فرهنگ غربی را در کشورهای اسلامی ترویج دهند.

وی افزود: دشمنان غافل از اینکه مردم و خانواده‌های ایرانی اسلامی، انسان‌هایی ولایی، مذهبی و با بصیرت هستند و هرگز تسلیم فرهنگ غربی نخواهند شد، گفت: هر کس امروز به دنبال حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه و در خط مقدس جبهه فرهنگی دشمنان در حال مبارزه است چرا که حفظ شعائر دینی و امر به معروف و نهی از منکر در رأس امور است.

این مقام مسئول افزود: دشمنان با اشاعه معضلات اجتماعی، پدیده شوم اعتیاد، فضای مجازی، اینترنت و ماهواره در صدد ضربه‌زدن به نهاد مقدس خانواده‌اند که با آگاه‌سازی، هوشیاری و صیانت از فرزندان آنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام سازیم.

سردار کامرانی صالح با تأكيد بر تأثير عفاف و حجاب بر كاهش آسيب‌های فردي و اجتماعی در جامعه، اظهار کرد: عفاف و حجاب، ضامن امنيت و آرامش روانی در جامعه است و توجه به فرهنگ‌سازی در اين حوزه، از بروز بسياری از جرايم و آسيب‌های اجتماعی پيشگيری می‌كند.

وی تأكيد كرد: يكی از راهبردهای اصلی دشمن، گسترش بدحجابی با بهره‌گيری از شبكه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای است كه در صورت كم توجهی به اين موضوع، آثار و تبعات را در پی خواهد داشت.

این مقام انتظامی با تاكيد بر اينكه بايد مقابله با آسيبیهای اجتماعی خصوصا بدحجابی، دغدغه مسئولان و دستگاه‌های متولی فرهنگ قرار گيرد، بیان کرد: دشمن در تلاش است با ارائه الگوهای كاذب، فرهنگ ملی و مذهبی ما را تحت تأثير قرار داده و آن را كمرنگ كند؛ لذا همه دستگاه‌ها و نهادها‌ی متولی فرهنگ بايد در اين حوزه، احساس مسئوليت كرده و با اقدامات پيشگيرانه، نسبت به مقابله با تهديدات دشمن تلاش كنند.

فرهاد زمانی

انتهای پیام

captcha