آشنایی با سبک زندگی شهدا در شیفت شب موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
کد خبر: 3731143
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

آشنایی با سبک زندگی شهدا در شیفت شب موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

گروه جهاد و حماسه ــ راویان پیشکسوت دفاع مقدس، در شیفت شب موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به منظور معرفی سبک زندگی شهدا به روایت هشت سال دفاع مقدس می‌پردازند.

به گزارش ایکنا، با برقراری شیفت شب موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روزانه تعدادی از پیشکسوتان عرصه جنگ میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در این مجموعه هستند.

سیدهادی حسینی، پیشکسوت و راوی دفاع مقدس در این بازدید با اشاره به ضرورت روایت هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا مانند نور در جهان ظلمات می‌مانند و اگر بتوانیم آن‌چه که در دوران دفاع مقدس رخ داده را به درستی روایت کنیم، مردم خود نور را می‌یابند و به سمت آن حرکت می‌کنند.

وی افزود: آشنایی با سبک زندگی شهدا و روایت آن توسط کسانی که در آن دوران حضور داشتند، می‌تواند بهترین روش برای شناساندن سبک زندگی شهدا، به نسل جوان باشد.

سرهنگ خسرو خطیب قوامی، فرمانده کنترل پدافند هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس یکی دیگر از راویان حاضر در شیفت شب موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: تشریح شرایط جنگ و دفاع مقدس برای نسل جوان پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و روایت آن دوران به وسیله پیشکسوتان، بسیار مفید و ارزشمند است. برخی از جزئیات جنگ نیاز به بازگویی توسط افرادی دارند که شرایط حاکم بر دفاع مقدس را لمس کرده‌اند و تسلط کافی بر موضوع نیز دارند. البته اطلاعات راویان آموزش دیده موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار جامع و کامل است، اما نسل جوان تمایل به شنیدن شرایط دوران دفاع مقدس از زبان کسانی را دارند که حضور فیزیکی در آن دوران داشته و حوادث را از نزدیک دیده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۰ مهرماه سال جاری هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای شنیدن روایت بیش از یکصد فرمانده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس، به موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha