ترویج فرهنگ نماز در ادارات جدی گرفته شود
کد خبر: 3731948
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

ترویج فرهنگ نماز در ادارات جدی گرفته شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- استاندار البرز با تاکید بر اینکه خواندن نماز یک اقدام نمادین نیست، گفت: ترویج فرهنگ نماز باید در ادارات جدی گرفته شود.

ترویج فرهنگ نماز در ادارات جدی گرفته شود

به گزارش ایکنا از البرز، محمدعلی نجفی، 30تیرماه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز، اظهار کرد: ترویج و تبیین حقیقت نماز و اثرگذاری توسط مراکز فرهنگی و ادارات بیش از پیش ضروری است.
وی افزود: فلسفه و حقیقت نماز باید ترویج شود چرا که نماز اقدام نمادین نیست بلکه یک تحول بزرگ در وجود انسان، جامعه، رفتارها و باورها است.
استاندار البرز گفت: اقامه نماز در ادارات شرایط روحی و روانی کارکنان را برای ارائه بهترین خدمات به مردم تقویت می‌کند.
نجفی خاطرنشان کرد: نماز یک فرصت بزرگ معنوی است که باید از آن با ایمان و اعتقاد برای تزکیه نفس و ایجاد شوق خدمت بهره‌برداری کرد.
این مسئول ابراز کرد: با آموزش و ترویج فرهنگ اقامه نماز باید در دستگاه‌ها و ادارات شرایطی فراهم شود که کارمندان با اشتیاق درونی در نماز جماعت حضور یابند.
وی با بیان اینکه نمازی که برای خدا و با اخلاص باشد در جهان فراگیر می‌شود یادآور شد: باید تمام تلاش خود را برای احیا و رونق اقامه نماز اول وقت وجماعت در ادارات به‌کار گیریم.
نجفی تصریح کرد: برای اشاعه این فرهنگ دینی و مذهبی لازم است قبل از اذان فعالیت کاری کارکنان ادارات تعطیل شود تا فرهنگ ترویج نماز به خوبی در ادارات نهادینه شود.
استاندار البرز گفت: ترویج فرهنگ نماز را می‌توان با بهره گیری از ظرفیت کارشناسان و روحانیون محقق کرد.
انتهای پیام.

captcha