رقابت قرآنی خانواده‌های كاركنان نزاجا در شیراز آغاز می‌شود
کد خبر: 3731956
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
فردا؛

رقابت قرآنی خانواده‌های كاركنان نزاجا در شیراز آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله منطقه‌ای هجدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان یگان‌های نیروی زمینی از فردا به‌مدت 3 روز در شیراز آغاز می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله منطقه‌ای هجدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان یگان‌های نیروی زمینی استان‌های فارس، اصفهان و كرمان از فردا، 31 تیرماه به‌مدت 3 روز به میزبانی مركز آموزش علوم و فنون استان فارس آغاز می‌شود.
این مسابقات ویژه همسران و فرزندان دختر و پسر برگزار می‌شود كه در بخش فرزندان این مسابقات در دو رده سنی بالای 15 سال و زیر 15 سال و در بخش همسران نیز در دو مقطع دیپلم و فوق دیپلم به بالا برگزار خواهد شد.
در این رقابت‌ها 280 نفر از برترین‌های مرحله مقدماتی استان‌های مذكور در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، حفظ و تفسیر قرآن كریم به رقابت می‌پردازند كه البته در بخش بانوان مسابقات رشته قرائت در رشته ترتیل برگزار شده و اذان هم تنها مختص آقایان است.
مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت 9 صبح فردا، 31 تیرماه در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام عزیز رضایی، ارشد عقیدتی ـ سیاسی‌های نیروی زمینی ارتش در منطقه فارس برگزار خواهد شد.
این مسابقات طی سه روز در محل این حرم مطهر برگزار خواهد شد كه مسابقات آقایان در مسجد حرم و بخش بانوان در دارالقرآن برگزار می‌شود.
مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده نیز ساعت 9 صبح روز 2 مردادماه امسال با سخنرانی حجت‌الاسلام صالحی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی نزاجا برگزار خواهد شد.
مرحله كشوری این دوره از مسابقات طی روزهای 13 تا 16 مردادماه جاری به میزبانی نیروی زمینی در مشهد مقدس و مرحله ارتش هم در شهریورماه و در تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha