خودباوری ملی، بزرگترین موتور پیشران کشور است
کد خبر: 3732063
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

خودباوری ملی، بزرگترین موتور پیشران کشور است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودباوری ملی بزرگترین موتور پیشران است، گفت: کشوری که از خودباوری ملی بی‌نصیب باشد، مطمئنا به فروپاشی می‌رسد و موفقیت چشمگیری کسب نخواهد کرد.

خودباوری ملی، بزرگترین موتور پیشران کشور است

سید جواد ساداتی‌نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: اینکه یک ملت به خودش اعتقاد داشته و برای انجام کارهای بزرگ اعتماد به نفس کامل داشته باشد، خودباوری ملی نام دارد.
وی ادامه داد: در زمینه خودباوری ملی، کشور ما ظرفیت‌های خوبی از خودش نشان داده و 40 سال است که در مقابل تحریم‌ها و چالش‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده؛ این خودباوری در زمینه‌های مختلفی مثل ورود ایران به تکنولوژی‌های برتر در هوا-فضا، سلول‌های بنیادی، نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی و ... در میان دانشگاهیان، دانشمندان و مردم ظهور و بروز داشته است.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس خاطرنشان کرد: کشوری که از خودباوری ملی بی‌نصیب باشد، مطمئنا به فروپاشی می‌رسد و موفقیت چشمگیری کسب نخواهد کرد. در هشت سال دفاع مقدس که 36 کشور جهان با ما در حال جنگ بودند، با کمک مردمی که به خودباوری رسیده بودند، پیروز شدیم.
ساداتی‌نژاد اضافه کرد: در کشور ما به عنوان یک کشور مسلمان و شیعه و با آرمان‌های بزرگ، خود باوری ملی بزرگترین موتور پیشران است. خودباوری ملی با ایجاد انگیزه‌های گوناگون، شفاف‌سازی، ارتباط نزدیک مسئولین با مردم، اطلاع‌رسانی دقیق به مردم، جلوگیری از اشرافی‌گری و... تقویت می‌شود.
وی تصریح کرد: عدم شفاف‌سازی، کاهش رابطه میان مسئولین و مردم، فساد در حوزه اداری، عدم چرخش مدیران و... باعث کاهش خوباوری در حوزه ملی می‌شود و جابجایی مدیران و چرخش نخبگان در به دست گرفتن مسئولیت‌ها در حوزه‌های مختلف، خودباوری را تقویت می‌کند.

انتهای پیام

captcha