تشریح برنامه‌های قرآنی ـ فرهنگی مؤسسه کوثر شهرستان لردگان
کد خبر: 3732110
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

تشریح برنامه‌های قرآنی ـ فرهنگی مؤسسه کوثر شهرستان لردگان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر شهرستان لردگان ویژه‌برنامه‌های ترم تابستان این مرکز را تشریح کرد.

رضوان سهرابی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر شهرستان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر برای ترم تابستان ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ـ آموزشی را برای بانوان علاقه‌مند و قرآن‌آموزان برگزار می‌کند که با استقبال بسیار خوبی تا‌کنون همراه بوده است.
وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های مؤسسه برپایی کلاس آموزش حفظ قرآن ویژه سنین حفاظ از 12 سال تا 30 با حضور 25 نفر توسط سیده لیلا کریمی مربی مجرب است. همچنین هر هفته روزهای سه‌شنبه پس از آموزش حفظ قرآن کریم، به نیت تعجیل در ظهور امام زمان(عج)، نماز امام زمان برگزار می‌شود.
سهرابی افزود: برنامه فعالیت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر لردگان همه روزه در ایام هفته به صورت آزمایشی از تاریخ 20 تیرماه آغاز و در حال برگزاری است. روز شنبه از ساعت 16:30 تا 18:30 ابتدا آموزش روخوانی و روان‌خوانی شروع و در ادامه یکی از سوره‌های جزء 30 قرائت و ترجمه می‌شود.
مدیر مؤسسه کوثر به دیگر فعالیت‌های این مرکز اشاره کرد و گفت: روزهای یکشنبه آموزش حفظ جزء 30 برگزار و همچنین در روز دوشنبه محفل انس با قرآن، قرائت سوره مبارکه یس با حضور بانوان قرآنی تشکیل می‌شود.
وی تصریح کرد: سه‌شنبه‌ها ابتدا کلاس تثبیت حفظ سوره قرائت شده روز یکشنبه اجرا می‌شود و در ادامه برگزاری نماز امام زمان با حضور علاقه‌مندان انجام می‌شود. روزهای چهارشنبه آموزش تجوید و مفاهیم و در ادامه سفره ختم صلوات برگزار می‌شود. مربیانی که در این دوره‌ها همکاری دارند خانم‌ها سیده‌لیلی کریمی، پروین شریفی هستند.
سهرابی در پایان اظهار کرد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر برنامه‌های ذکر شده را برای ترم تابستان طراحی کرده است و امیدواریم برای ترم پاییز ماه نیز کلاس‌های آموزشی با تنوع و استقبال بیشتری ادامه داشته باشد.
انتهای پیام

captcha