نگارش جلد هفتم «سیزده در هفت»/ وعده‌ نویسنده به شهدا
کد خبر: 3732171
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

نگارش جلد هفتم «سیزده در هفت»/ وعده‌ نویسنده به شهدا

گروه ادب ــ نویسنده دفاع مقدسی کشورمان با اشاره به اینکه شش جلد از مجموعه کتاب‌های «سیزده در هفت» را به انتشارات سوره مهر تحویل داده است،‌ عنوان کرد: جلد هفتم این اثر را در دست نگارش دارم.

محمود نجیمی، نویسنده دفاع مقدسی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ با اشاره به نگارش کتاب‌های «سیزده در هفت» عنوان کرد: فعالیت‌هایی که در دوران جنگ می‌کردم اکنون برایم مفید است و در نگارش کتاب‌ها کمکم می‌کند. اطلاعاتی درباره جنگ و فرماندهان به دست آوردم که کسب این اطلاعات لطفی از جانب خداوند است.

وی افزود: این کتاب‌ها خمیرمایه‌هایی از قبل داشت به این معنی که دفتر کوچکی داشتم که هر از گاهی اتفاقاتی را که روی می‌داد در آن یادداشت می‌کردم. شش جلد مجموعه «سیزده در هفت» را آماده کردم و به انتشارات سوره مهر تحویل دادم.

نجیمی اظهار کرد: دو جلد از کتاب‌های سیزده در هفت منتشر شده است که نخستین جلد آن به عملیات‌های فتح‌المبین و بیت‌المقدس اختصاص دارد و جلد دوم آن به عملیات‌های رمضان و محرم اختصاص پیدا کرده است که هر کدام در حدود 350 صفحه منتشر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سعی کرده است کتاب‌هایش به روز باشد و تاریخ،‌ نشانی، مکان‌ها،‌ اسامی و ... را به درستی ارائه دهد،‌ گفت: جلد هفتم این کتاب را که عملیات شکست کربلای 4 و 5 را شامل می‌شود در دست نگارش دارم و امیدوارم این آثار تا 10 جلد منتشر شود.

نجیمی درباره دلیل نگارش این آثار عنوان کرد: من بر اساس قولی که به دوستان شهیدم داده بودم،‌ به نگارش این آثار پرداختم. در جلد چهارم این مجموعه به این موضوع اشاره کرده‌ام که در منطقه‌ای تحت محاصره بودیم و تعدادی از دوستان ما شهید شدند. وقتی از محاصره خارج می‌شدم به آنان قول دادم که حقیقت آنچه اتفاق افتاده است را برای مردم بیان کنم.

انتهای پیام

captcha