جریان‌سازی دهه کرامت، هجمه‌های دشمن را خنثی می‌کند
کد خبر: 3732456
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

جریان‌سازی دهه کرامت، هجمه‌های دشمن را خنثی می‌کند

گروه معارف - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: دهه کرامت شاخصه بارزی دارد و آن هم جریان‌سازی عظیم فرهنگی است که هجمه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

جریان‌سازی دهه کرامت هجمه‌های شیطانی دشمنان را خنثی می‌کند
به گزارش ایکنا از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، روزگذشته ۳۱ تیرماه در گفت‌وگو با رسانه‌های اردبیل با محوریت دهه کرامت تصریح کرد: دهه کرامت شاخصه بارزی دارد و آن هم جریان‌سازی عظیم فرهنگی است که هجمه‌های شیطانی دشمنان را خنثی می‌کند و باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود.
وی با اشاره به این که ولایتمداری از مهم‌ترین دستاورد‌های دهه کرامت است افزود: وجود مبارک مرقد مطهر دو گوهر ناب حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برای ملت ایران یک فرصت بسیار مناسب پیش آورده که نیاز است با سبک و سیاق امامان معصوم (ع) راه صحیح زندگی را پیموده و به فرزندان خود آموزش دهیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: کانون‌های مساجد یک ظرفیت بسیار مناسب برای احیای برنامه‌های دهه کرامت هستند که باید از این ظرفیت‌ها برای احیای تبعیت از ولایتمداری نهایت استفاده را ببریم و به این شکل راه و کردار امامان معصوم (ع) را ادامه دهیم.
اسحاقی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد هستند دین مبین اسلام را به انحراف بکشند که به همین دلیل باید در مقابل دشمنان برنامه‌های فرهنگی خود را گسترش دهیم و در این زمینه با مشارکت فعالان فرهنگی در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: آموزه‌های دینی برای مقابله به دشمنان برای زیرپا گذاشتن جریان‌های انحرافی یک اصل اساسی و ضروری است و در این زمینه نیاز است از تمام امکانات و بستر‌های موجود نهایت استفاده را ببریم.
انتهای پیام

captcha