دهه کرامت؛ فرصتی مناسب برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع)
کد خبر: 3733115
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

دهه کرامت؛ فرصتی مناسب برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان، گفت: دهه کرامت فرصت بسیار خوب و مناسبی برای تکریم مقام ولایت و ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) است.

دهه کرامت؛ فرصتی مناسب برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع)

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی کاروند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ با تبریک فرارسیدن دهه کرامت که مصادف با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد مبارک امام رضا(ع) است، اظهار کرد: این دهه فرصت بسیار مناسبی برای تکریم مقام ولایت و ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت، دهه هدایت، رهبری و عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، افزود: روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در کشور ما روز دختر نامیده شده و آن حضرت بهترین الگو برای دختران و جوانان ما در تمام ابعاد علمی، اجتماعی، اعتقادی، فکری و عصمت و عفت است.

حجت‌الاسلام‌ کاروند با اشاره به سخن امام صادق(ع) که فرمود «برای خدا حرمی است و آن مکه، برای پیامبر اکرم(ص) حرمی است و آن مدینه، برای حضرت علی(ع) حرمی است و آن کوفه و برای ما اهل بیت حرمی است و آن قم است» گفت: در این دهه وظیفه ماست که با سیره و زندگی حضرت معصومه(س) آشنا شده و گوش به فرمان آن بزرگوار باشیم که در نزد پروردگار مقامی بس والا و عالی دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به فرموده حضرت محمد(ص) که فرمودند «برای بهشت هشت درب است که ۳درب آن در قم باز می‌شود»، گفت: امروز شهر قم از بزرگترین مراکز پرورش علمی و مرکز دینی محسوب می‌شود و نمونه بارز آن این است که امام راحل و مقام معظم رهبری شاگرد همین حوزه‌ها بوده‌اند. 

انتهای پیام
خدیجه نیکویی‌نژاد

captcha