برپایی دوره «حفظ دو ساله قرآن» در غرب تهران
کد خبر: 3733337
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
به همت بنیاد قرآنی حضرت ولی‌عصر(عج) انجام می‌شود؛

برپایی دوره «حفظ دو ساله قرآن» در غرب تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ دوره حفظ دو ساله قرآن از سوی مؤسسه بنیاد قرآنی حضرت ولی‌عصر(عج) در غرب تهران برگزار می‌شود.

فاطمه آقایی، مدیر مؤسسه بنیاد قرآنی حضرت ولی‌عصر(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ با اشاره به این مطلب گفت: دوره حفظ دو ساله قرآن ویژه بانوان در این مرکز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دوره فوق ویژه بانوان گروه سنی 18 سال به بالا است، اظهار کرد: این دوره ویژه علاقه‌مندانی است که توانایی حفظ قرآن را به صورت فشرده دارند و در نظر دارند تا طی برنامه دو ساله، حافظ قرآن شوند.
آقایی با تأکید بر اینکه بیشتر مراکزی که دوره‌های حفظ تخصصی و دوساله برگزار می‌کنند در مراکز شهر قرار دارد، عنوان کرد: این دوره نخستین سالی است که در غرب تهران از سوی مؤسسه در حال برپایی است.
وی با اشاره به اینکه متأسفانه به دلیل کمی تبلیغات و اطلاع‌رسانی استقابل خوبی از این دوره نشد، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره، در دوره آزمایشی دو ماه حضور پیدا می‌کنند که طی آن موفق به حفظ سه جزء از قرآن خواهند شد که کلاس‌های آنها هر روز از ساعت 8 تا 11 صبح برگزار می‌شود.
اقایی عنوان کرد: سپس افرادی که حدنصاب لازم را در آزمون پایانی دوره آزمایشی دریافت کنند، به دوره اصلی که از اول مهرماه آغاز می‌شود، راه پیدا می‌کنند و طی سال نخست 20 جزء از قرآن را حفظ می‌کنند و در سال دوم نیز علاوه بر مرور و تثبیت محفوظات 20 جزء، حفظ جدید 10 جزء را نیز انجام می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره می‌توانند از مزایایی حضور در آزمون و دریافت مدرک معادل برخوردار شوند و سپس در صورت قبولی در کنکور کارشناسی ارشد حضور پیدا کنند.
یادآور می‌شود، مؤسسه بنیاد قرآنی حضرت ولی‌عصر(عج) در شهرزیبا، بلوار جوانمردان، خیابان فرشاد شرقی، پلاک 133، واحد 3 قرار دارد.
انتهای پیام

captcha