ساخت 1000 واحد مسکونی در دلیران تنگستان/ مردم‌داری؛ ارمغان‌آور اقتدار برای کشور
کد خبر: 3733400
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

ساخت 1000 واحد مسکونی در دلیران تنگستان/ مردم‌داری؛ ارمغان‌آور اقتدار برای کشور

کانون خبرنگاران نبأ ــ عملیات اجرایی ساخت یکهزار واحد مسکن مددجویی ویژه مناطق محروم روستایی بوشهر با حضور مسئولان ارشد استانی در روستای بنه گز شهرستان دلیران تنگستان آغاز شد.

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر، 3 مرداد با حضور در روستای بنه گز شهرستان دلیران تنگستان، از عملیات اجرایی ساخت یکهزار واحد مسکن مددجویی ویژه مناطق محروم روستایی استان بوشهر با مشارکت سپاه امام صادق(ع)، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در آئینی که به همین مناسبت برگزار شد، با تأکید بر توجه به مطالبات مردم محروم و نیازمند، اظهار کرد: تامین خواسته‌های مردم محروم در اولویت برنامه‌های نظام قرار دارد که در این راستا ساخت مسکن و سرپناه مورد تاکید و توجه قرار دارد. 

آیت الله صفایی بوشهری با قدردانی از همکاری سپاه، خیران و سایر نهادها در ساخت واحدهای مسکونی مددجویان روستایی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی هیچگاه محرومان و مستضعفان را فراموش نمی‌کند و امروز آغاز ساخت یک‌هزار مسکن مددجویی پیام مهمی که این انقلاب هیچگاه محرومان جامعه را فراموش نمی‌کند، در پی دارد.

وی با قدردانی از توجه سپاه و خیران در ساخت منزل مددجویان محروم، بر تسریع ساخت واحدهای مسکونی در مناطق محروم استان بوشهر تاکید کرد و گفت: حل مشکلات محرومان در اولویت برنامه‌های نظام اسلامی ایران است که با همکاری کمیته امداد، خیران و سایر نهادها مشکلات مددجویان برطرف می‌شود.

وی انقلاب اسلامی را نماد اسلامیت و مقاومت در مقابل جهانخواران دانست و افزود: انقلاب اسلامی علاوه بر مقابله با زورگویان و ظالمان با نگاه عدالت محور، رفع محرومیت از پیکر جامعه را در اولویت برنامه‌ها قرار داده است. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در پایان با تاکید بر این نکته که آغاز ساخت یک‌هزار واحد مسکونی گواه بر این است که نظام اسلامی ایران در کارزار مبارزه با آمریکا، هیچگاه محرومان را فراموش نمی‌کند، گفت: این نوع مردم داری سبب ایجاد اقتداری برای کشور شده که سبب می‌شود نه تنها آمریکا بلکه هیچ کشوری در این کره خاکی قادر به مقابله با نظام اسلامی و مردم ایران نباشد.

کیوان عمادی

انتهای پیام

captcha