قضاوت مسابقات قرآن استان تهران توسط 20 داور کشوری
کد خبر: 3733763
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

قضاوت مسابقات قرآن استان تهران توسط 20 داور کشوری

گروه مسابقات ــ در تیم داوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن استان تهران 20 داور در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند تا طی پنج روز برگزیدگان قرآنی استان تهران را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان تهران از صبح امروز ششم مردادماه در حسینیه ارشاد آغاز شده است.
در این دوره از مسابقات در گروه بانوان برای هر بخش یک داور و در گروه آقایان نیز برای هر بخش دو داور در نظر گرفته شده است.

بر همین اساس در گروه بانوان سرپرستی هیئت داوران برعهده «خیریه عچرش» گذاشته شده است. همچنین در بخش تجوید «مرجانه نیاورانی» در بخش وقف و ابتدا، «خان بابا» و در بخش حفظ قرآن کریم نیز «افخمی» و «قلع‌ریز» به امر قضاوت مسابقات می‌پردازند.
در بخش لحن «موسوی‌نیا»، در بخش صوت «نافذکلام» و در بخش دعاخوانی نیز «حسن‌خانی» در تیم داوری گروه بانوان این دوره از مسابقات حضور دارند.
در گروه آقایان نیز محمدرضا ابوالقاسمی و محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید، سعید رحمانی و حسین اخوان‌اقدم در بخش وقف و ابتدا، امیر آقایی و معتز آقایی در بخش صحت حفظ، علی‌اکبر ملکشاهی و مهدی دغاغله در بخش لحن و امین پویا و حسن ربیعیان در بخش صوت به عنوان داور مسابقات معرفی شده‌اند.
همچنین واعظی به عنوان داور بخش دعاخوانی معرفی شده و رئیس هیئت داوران چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن استان تهران را کریم دولتی عهده‌دار شده است.
در این دوره از مسابقات شاهد اضافه شدن چهار داور به تیم داوری نسبت به دوره گذشته این مسابقات هستیم. سال گذشته در گروه بانوان شش داور و در گروه آقایان نیز 10 داور حضور داشتند که این رقم در دوره جدید به هشت داور در گروه بانوان و 12 داور در گروه آقایان رسیده است.
چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از امروز آغاز شده و تا روز چهارشنبه 10 مردادماه ادامه خواهد داشت. رقابت‌های بخش آقایان این مسابقات از روز دوشنبه هشتم مردادماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۰۵
0
0
استاد انجم شعاع عزیز فقط ندای حق طلبانه پویش می توانست جامعه قرآنی را نجات دهد که متاسفانه مسئولان قرآنی آگاهانه آن را به فراموشی سپردند و الان رفته ایم سراغ مسابقات استیجی که قراره در اراک برگزار شود این طرح ها هم تا شفافیت نباشه و شوvای عالی قرآن هر ساله لیست اعزام ها و ادله آنها را اعلام نکنه فایده ای نداره و این نورچشمی ها هستند که به کرات اعزام می شوند و من که تو فینال اوقاف کشور حضور داشته ام چون اهل زد و بند نیستم حتی یک سفر افغانستان و عراق هم نرفته ام تاسف برای شورای توسعه شورای عالی قرآن و اوقاف از ایکنا اول به خاطر شجاعت و دغدغه مندیش برای پوشش پویش ممنونم و البته انتقاد جدی دارم که چرا مطالبه گرانه از مسئولان نمی خواهد بپرسد چرا پویش را که دوای درد قرآنیان بود تغافلا رها کرده و رفتند سراغ همه جامعه ارباب رعیتی قدیم که افراد ذینفع بر گرده جوانان مظلوم قرآن سوار شده اند
captcha