اجرای نقاشی یک کیلومتری در حمایت از کودکان یمن
کد خبر: 3733822
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

اجرای نقاشی یک کیلومتری در حمایت از کودکان یمن

گروه هنر ــ دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران برای همدردی و نشان دادن مظلومیت کودکان بی‌دفاع و مظلوم یمن و مخالفت با تجاوز رژیم سعودی به این کشور، یک کیلومتر نقاشی می‌کشند.

نقاشی یک کیلومتری در حمایت از کودکان یمنبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ساسان والی‌زاده، معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام این خبر گفت: در حاشیه ویژه‌برنامه دانش‌آموزی «طعم جبهه» ایستگاه نقاشی با موضوع حمایت و همدردی با کودکان یمن برپا و با استقبال چشمگیر دانش‌آموزان رو به رو شده است.

وی افزود: صدها دانش‌آموز با حضور در این ایستگاه، نقاشی‌های خود را برای کودکان یمن می‌کشند تا نشان دهند که به یاد آنان هستند و هیچ‌وقت درد و رنج همسالان مسلمان خویش را در یمن فراموش نخواهند کرد.

معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ادامه داد: کودکان یمن قربانیان اصلی کینه‌توزی و قساوت سعودی‌ها هستند و تاکنون هزاران کودک یمنی در بمباران‌های روزانه ارتش سعودی کشته یا زخمی شده‌اند و حمایت از مردم مظلوم یمن و اعلام انزجار از قساوت‌های رژیم سعودی وظیفه هر انسان آزاده‌ای است.

یادآور می‌شود؛ اردوهای دانش‌آموزی «طعم جبهه» به همت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور پنج هزار دانش‌آموز استان تهران از 17 تیرماه آغاز شده و تا 28 مردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام

 

captcha