انتقاد ملك‌شاهی از عدم برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن
کد خبر: 3733951
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

انتقاد ملك‌شاهی از عدم برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ داور مسابقات بین‌المللی قرآن كریم كشورمان از عدم توجه به قهرمانان قرآنی و برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن كریم در سال جاری انتقاد كرد.

انتقاد ملك‌شاهی از عدم برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن/ در مسابقات سرمایه‌گذاری بیشتری كنیم

علی‌اكبر ملك‌شاهی، داور رشته لحن چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن اوقاف فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، در پاسخ به اینكه چرا قهرمانان قرآنی مانند قهرمانان سایر رشته‌ها مثل رشته‌های مختلف ورزشی، هنری و غیره تجلیل مورد توجه قرار نمی‌گیرند گفت: این مسئله به دلیل آن است كه متولیان امور قرآنی در این عرصه كم می‌گذارند.
وی با انتقاد از عدم برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن در سال جاری گفت: ما مشاهده كردیم كه فوتبالیست‌های كشورمان وقتی از خارج از كشور آمدند قرار شد، كه از آن‌ها تجلیل به عمل آید یعنی هنوز عرقشان خشك نشده است، دارند تشویق می‌شوند اما مراسم تجلیل از خادمان قرآن كه هر ساله در ایام ماه مبارك رمضان توسط رئیس جمهور برگزار می‌شده، هنوز امسال برگزار نشده است.

اگر كمبود بودجه برای تشویق وجود دارد، پس چرا از فوتبالیست‌ها تجلیل می‌شوند
ملك‌شاهی ادامه داد: اگر بودجه نیست و مسئولان عدم برگزاری این مراسم را كمبود بودجه عنوان می‌كنند، پس چگونه است كه برای تجلیل از فوتبالیست‌ها بودجه وجود دارد اما برای تجلیل از خادمان قرآنی بودجه‌ای نیست.

مسئولان تا به قرآن می‌رسند یادشان می‌آید كه بودجه كم است
این داور بین‌المللی مسابقات قرآن كریم كشورمان اظهار كرد: یكی از مسائلی كه باید برای آن تأسف خورد همین است كه مسئولان به قرآن كه می‌رسند یادشان می‌آید كه بودجه كم است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تكریم قهرمانان قرآنی تأكید كرد و گفت: در مسابقات قرآن باید تشویق‌های خوبی برای برگزیدگان در نظر بگیریم كه اگر یك قاری جایزه نفرات برگزیده را شنید، او هم تشویق شود كه در مسابقات شركت كند.

در مسابقات قرآن سرمایه‌گذاری بیشتری كنیم
ملك‌شاهی با یادآوری این نكته كه مسابقات قرآن با مسابقات سایر رشته‌های متفاوت است، اما می‌توانیم در تشویق بهتر و بیشتر سرمایه‌گذاری كنیم، گفت: متأسفانه ما در برگزاری مسابقات قرآن نظیر اسكان، ایاب و ذهاب و كیفیت برگزاری بسیار هزینه می‌كنیم اما در تشویق ضعیف كار می‌كنیم لذا به نظر می‌رسد مقداری این طراز درستی نیست.
انتهای پیام

captcha