کارگاه «ارتقاء داوری» ویژه داوران مهد قرآن اصفهان برگزار شد
کد خبر: 3734592
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

کارگاه «ارتقاء داوری» ویژه داوران مهد قرآن اصفهان برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ کارگاه یک‌روزه «ارتقاء داوری» با موضوع داوری حفظ قرآن کریم در مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت، با توجه به لزوم ارتقاء مربیان و داوران در ابعاد مختلف، کارگاه یک‌روزه ارتقاء داوری درخصوص داوری حفظ قرآن کریم در مؤسسه مهد قرآن کریم برگزار شد.

در این کارگاه توضیحات کلی در مورد هدف و برنامه کارگاه ارائه و همچنین آئین‌نامه مسابقات استانی و کشوری در بین شرکت‌کنندگان توزیع شد. سپس استاد و دبیر جلسه در بررسی و شرح بندهای آئین‌نامه نکات لازم و درخور کارگاه را بیان کرد.

در ادامه این جلسه، آموزش نحوه داوری کردن در مسابقات به مخاطبان آموزش داده می‌شود، سپس دو نفر از قرآن‌آموزان در جلسه حضور یافته و شرکت‌کنندگان در حضور استاد، از قرآن‌آموزان آزمون گرفته و فرم‌های داوری را تکمیل و تمرین کردند. دوره‌های کارورزی به منظور مهارت‌افزایی شرکت‌کنندگان برگزار شد.

همچنین مقرر شد در ادامه، دوره‌های کارورزی به منظور مهارت‌افزایی شرکت‌کنندگان برگزار شود. در مؤسسه مهد قرآن کریم بصورت منظم و بر اساس اجزاء و دوره‌های گذرانده شده در خصوص حفظ قرآن، داوری انجام شده و گواهینامه صادر می‌شود.

 انتهای پیام

captcha