بازدید مدیر مهد قرآن شهرستان اصفهان از مناطق محروم
کد خبر: 3734904
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

بازدید مدیر مهد قرآن شهرستان اصفهان از مناطق محروم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ حسین خاکساری‌هرندی، مدیر‌عامل مهد قرآن کریم شهرستان اصفهان از شعب مناطق کم‌برخوردار هاشم‌آباد و هرند بازدید کرد.

حسین خاکساری‌هرندی، مدیرعامل مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ گفت: مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان با توجه به ارتقاء و پیشبرد فعالیت‌های قرآنی و برطرف کردن مشکلات مهدهای زیرمجموعه خود، اقدام به بازدید از این مراکز در مناطق کم‌برخوردار کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه شرق شهرستان اصفهان مناطقی مانند هرند و هاشم‌آباد با محرومیت‌های منطقه‌ای همراه هستند و به‌طبع فعالیت‌های قرآنی کمرنگ‌تر از شهرهای دیگر در آنها جریان دارد، اعضا‌ مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان با مدیران مهدهای قرآن این مناطق دیدار کردند.
خاکساری‌هرندی افزود‌: در حاشیه بازدید از فرایند فعالیت‌های آموزشی این مراکز قرآنی، به مواردی مانند تعمیر و آماده‌سازی ساختمان‌های مهد قرآن این مناطق، اعزام مربیان و قرآن‌آموزان مجرب به دوره‌های توان‌افزایی اصفهان، اعزام مربیان به مناطق محروم و همچنین ارزیابی فعالیت شورای پشتیبانی مهدهای قرآن مناطق پرداخته شد.
مدیرعامل مهد قرآن کریم و‌ ولایت اصفهان بیان کرد: مقرر شد که هر کدام از مناطق، تعداد 30 نفر از مربیان و قرآن‌آموزان مستعد را به منظور حضور در دوره‌های توان‌افزایی که با همکاری مجمع خیران قرآنی برگزار می‌شود، اعزام کنند تا بتوان در این راستا با تقویت آنان، مهد قرآن کریم را برای تدریس با روش‌های نوین توانمند کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این بازدید با مدیران مهدهای قرآن این مناطق درباره مشکلات و پیشبرد فعالیت‌های مؤسسات مواردی مطرح شد.
انتهای پیام

captcha