لزوم یادگیری مهارت سبک زندگی اسلامی
کد خبر: 3734980
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
حجت‌الاسلام‌ حسنی عنوان کرد:

لزوم یادگیری مهارت سبک زندگی اسلامی

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: زندگی نیازمند یادگیری مهارت سبک زندگی اسلامی است و بدون آن ثمره‌ای نخواهد داشت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، اولین جلسه از سلسله کارگاه‌های مهارت زندگی ویژه اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ظهر امروز، 9 مردادماه در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی این دانشگاه برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبداله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در ابتدای این کارگاه با تأکید به اهمیت ازدواج آسان و یادگیری مهارت زندگی، گفت: زندگی نیازمند یادگیری مهارت سبک زندگی اسلامی است و بدون آن ثمره‌ای نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه هدف انسان از ازدواج، تشکیل خانواده و زندگی، دست‌یابی به مقصد اصلی یعنی خداوند متعال است؛ اظهار کرد: متأسفانه در برخی ازدواج‌های امروزی نگاه دینی به آن مورد توجه قرار نمی‌گیرد و منجر به شکست و بی‌ثمری در زندگی می‌شود.
حجت‌الاسلام حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان حدیثی از امام باقر(ع) گفت: اساس دین و زندگی محبت است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به آسیب‌های زندگی مشترک غیراسلامی، اولویت جوانان را ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی عنوان کرد.

زندگی؛ نیازمند یادگیری مهارت سبک زندگی اسلامی
بهزاد زارع
انتهای پیام

captcha