امروز؛ آخرین زمان شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی
کد خبر: 3735262
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

امروز؛ آخرین زمان شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

گروه فرهنگی ـ سامانه الکترونیکی جشنواره کتابخوانی رضوی برای ثبت درخواست علاقه‌مندان تنها تا ساعت ۲۴ امشب، ۱۰ مردادماه فعال است.

امروز؛ آخرین زمان شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان فارس، مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در ابتدا با اعلام دبیرخانه این جشنواره 31 تیرماه تعیین شده است، باتوجه به استقبال چشمگیر مردم از این رویداد، تا 10 مرداد ماه تمدید شد. این زمان پایان امروز به اتمام می‌رسد و دیگر تمدید نخواهد شد.
علاقه‌مندان برای حضور در این رقابت می توانند تا ساعت 24 امروز (چهارشنبه 10 مرداد) به سایت اینترنتی (razavi.iranpl.ir) مراجعه و در این مسابقه ثبت‌نام كنند.
میزان قطعی شرکت‌کنندگان در این دوره پس از اتمام زمان جشنواره و جمع‌آوری تمامی پرسش‌نامه‌ها، اعلام خواهد شد و برگزیدگان این مسابقه در مراسم اختتامیه این رویداد که در دهه اول شهریورماه برگزار می شود، تقدیر می‌شوند.
یادآور می‌شود، در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، هفت کتاب «ماه هشتم» اثر مهدی غلامعلی، «مهر ولایت در آسمان ایران» اثر آیت‌الله کریمی جهرمی، «به سپیدی یک رؤیا» اثر فاطمه سلیمانی در بخش جوان و بزرگسال، دو کتاب «مسافر هشتم» و «کاش تو را می‌دیدم» نوشته مژگان شیخی در بخش نوجوان و کتاب‌های «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی و «مژده گل» نوشته محمود پوروهاب در بخش کودک به عنوان منابع این جشنواره معرفی شده است.
انتهای پیام

captcha