کاروان وحدت و ایثار، لباس احرام به تن کرد
کد خبر: 3735649
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
با ورود به مسجد شجره؛

کاروان وحدت و ایثار، لباس احرام به تن کرد

گروه جهاد و حماسه ــ کاروان ویژه جانبازان وارد مسجد شجره‌ شده و پس از محرم شدن، هم‌اکنون در مکه مستقر هستند.

جانبازان لباس احرام را به تن کردندمستجاد حسینی، مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به وضعیت کنونی کاروان ویژه جانبازان در حج تمتع گفت: کاروان ویژه جانبازان به مسجد شجره رسید و لباس احرام را به تن کردند.

وی افزود: بررسی وضعیت سفر جانبازان توسط رئیس سازمان حج و زیارت کشور در قالب گفتگوی صمیمانه با زائران در مسجد شجره انجام شد.

حسینی با اشاره به حضور 115 نفر در کاروان ویژه جانبازان حج سال جاری، اظهار داشت: کاروان حج جانبازان به همراه پزشک، ویلچرساز، مدیر کاروان، مستندساز و همراهان جانبازان، به این سفر معنوی اعزام شده‌اند و همراهان این کاروان نیز در دوره‌های مختلف و برنامه‌های توجیهی، آموزش‌های لازم را در حوزه‌های پزشکی، ایمنی، دارو و درمان و رعایت امور امنیتی و دیپلماتیک در سالن جانباز شهید رسول زاده طی کرده‌اند.

یادآور می‌شود، با تدوین، تصویب و ابلاغ دستورالعمل‌های کاروان ویژه در شورای عالی حج بنیاد شهید و امور ایثارگران، جانبازان 70 درصد منتخب با همسران و همراهان در قالب یک کاروان به سفر معنوی حج اعزام شدند. این کاروان با نام «کاروان وحدت و ایثار»، پیشانی کاروان‌های حج جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

captcha