توطئه‌های دشمنان برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی/ امنیت امروز را مدیون تدابیر حکیمانه رهبری هستیم
کد خبر: 3736115
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل:

توطئه‌های دشمنان برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی/ امنیت امروز را مدیون تدابیر حکیمانه رهبری هستیم

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حسنی با بیان اینکه عظمت، اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون اخلاص شهدا و تدبیرات حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم، گفت: دشمنان برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های سنگینی مد نظر شوم خود دارند که به حول قوه الهی شکست خواهند خورد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نشست تخصصی بررسی نظریه بخش محرومیت‌زدایی به‌عنوان «نقشه الگوی پیشرفت اسلامی» به همت دفتر هم‌اندیشی استادان دانشگاه محقق اردبیلی امروز، 14 مردادماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین کشوری، دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی کشور برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در ابتدای این نشست انقلاب اسلامی را بستر توسعه الگوی پیشرفت اسلامی عنوان کرد و گفت: ایستادگی انقلاب اسلامی مدیون ایثارگری، اخلاص، شهادت و تلاش شبانه‌روزی جوانان است و حفظ این نظام ملزم به افزایش تلاش است.
وی ضمن اشاره به اهمیت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های سنگینی مد نظر شوم خود دارند که به حول قوه الهی شکست خواهند خورد.
حجت‌الاسلام حسنی انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین معجزه تاریخ اسلام عنوان کرد و گفت: در مقابل انواع توطئه‌های بیش از ۵۰ ابرقدرت دنیا ایستادگی کردیم و این عنایت خداوند متعال و ائمه معصومین(ع) است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اردبیلی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره) که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، اظهار کرد: عظمت، اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون اخلاص شهدا و تدبیرات حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم و باید با تمام وجود خود پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
وی با بیان اینکه یکی از نقشه دشمنان ارتباط دادن مشکلات به نظام اسلامی است، گفت: مشکلات امروز کشور را نباید پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت کرد.
نظریه تعرُّف؛ راه‌حل مسئله محرومیت‌زدایی
حجت‌الاسلام‌ کشوری، دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی کشور در ادامه این نشست به تشریح نظریه بخش محرومیت‌زدایی و الگوی پیشرفت اسلامی پرداخت و گفت: الگوی پیشرفت اسلامی برای تمامی مشکلات کشور به‌ویژه مسئله محرومیت‌زدایی به‌عنوان یک آفت؛ راهکار مناسب موجود است که نظریه تعرُّف راه‌حل این مسئله است.
وی آسیب‌های فعلی کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد و اظهار کرد: جمع‌بندی ما از ناکارآمدی‌هایی که در کشور موجود است سه دیدگاه اساسی موجود است.
حجت‌الاسلام کشوری ادامه داد: دیدگاه اول اعتقاد به ربط داشتن مشکلات کشور به نظام جمهوری اسلامی است و می‌خواهد بیان کند که نظام دینی نمی‌تواند مشکلات را حل کند. دیدگاه دوم متوجه ساختن مدیران از مشکلات موجود است و می‌خواهد بگوید کشوری که به‌دنبال عدالت است، نسبت به هدف‌گذاری دچار اشتباه نمی‌شود. دیدگاه سوم نیز تغییر محاسبات و دیدگاه است.
وی با بیان اینکه متأسفانه سرطان توسعه کشور مدیران اشرافی هستند، بیان کرد: اگر مدیران کشور تغییر کنند ولی محاسبات مربوطه بر مبنای نئوکینزی‌ها اداره شود دچار مشکل خواهیم بود و الگوی پیشرفت اسلامی را در دیدگاه سوم مدنظر است.
کشوری در پایان سخنان خود به تشریح نظریه تعرُّف پرداخت و با بیان اینکه تنظیم غلط روابط انسانی را برابر محرومیت‌زدایی است، تأکید کرد: نظریه تعرُّف اکسیری است که به شما قدرت تنظیم درست روابط انسانی را می‌دهد و از محرومیت‌زدایی جلوگیری می‌کند.
یادآور می‌شود، در بخش پایانی نشست حاضران نظرات خود را مطرح کردند.

توطئه‌های دشمنان برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی/توطئه‌های دشمنان برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی/توطئه‌های دشمنان برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی/توطئه‌های دشمنان برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی/

بهزاد زارع
انتهای پیام

captcha