هیمنه مجازی آمریکا فروریخته است
کد خبر: 3736118
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
سردار ریحانی:

هیمنه مجازی آمریکا فروریخته است

گروه سیاسی- فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: هیمنه مجازی آمریکا فروریخته است و اولین سیلی که امام راحل به گوش آمریکا زد در زمان تسخیر سفارت آمریکا بود.

هیمنه مجازی آمریکا فروریخته است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج کارمندی کرمانشاه گفت: آمریکا محور شرارت در اغلب جنگ‌های جهان با کشورهای اسلامی است و این رویارویی و تقابل جبهه حق و باطل در دنیا است.
وی با اشاره به وضعیت فعلی که در آن قرار داریم، افزود: این وضعیت حساس و فوق‌العاده پیچیده است اما ما شرایط پیچیده‌تر و سخت‌تر را پشت سرگذاشته‌ایم و در هیچ زمانی در طول این مدت دشمن با تمام قوا اینچنین پای کار نیامده است.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز دشمن به تغییر تاتیک روی آورده است و این تغییر تاکتیک در دنیا یک حقیقت دارد و آن هم شکل‌گیری قدرتی بزرگ به نام جهان اسلام است.
سردار ریحانی تصریح کرد: امروز هیمنه مجازی آمریکا فروریخته است و اولین سیلی امام راحل به گوش آمریکا در زمان تسخیر سفارت آمریکا بود. امام راحل اقدام دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا را به انقلاب دوم تعبیر و در صدا و سیما حضور یافتند و هیمنه آمریکا فرو ریخت و وضعیت به شکلی دیگر پیش رفت.
وی با بیان اینکه بسیاری از حرف‌های آمریکا جنگ روانی است، افزود: بخشی از مشکلات اقتصادی امروز به دلیل بی‌توجهی و کم‌تحرکی خود ما است که مدیران ما هنوز درک درستی از شرایط جنگ واقعی که در آن قرار داریم ندارند و در نتیجه احساس روزمرگی ایجاد و روحیه انقلابی و جهادی دیده نمی‌شود.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آن چیزی که برای ما خطرناک است تحریم‌ها و تهدیدها نیست بلکه ترس از آن است، گفت: این تهدیدها از اول هم بوده و امروز مردم به عمل و سخن مسئولین نگاه می‌کنند و بخش زیادی از جامعه دنبال‌رو خواص هستند پس حرف زدن، نوع عمل و بصیرت و رفتار ما تأثیر زیادی دارد.
سردار ریحانی اظهار کرد: باید در فضای سنگین امروز مقاومت کنیم و این پیچ خطرناک را پشت سر بگذاریم.
وی تصریح کرد: اقدامات آمریکا در تحریم‌ها برای ناکارآمد کردن ما است و امروز وضعیت مناسبی نداریم و بخشی از این وضعیت ناشی از فعالیت مخلان بازار است و بخش دیگر به دلیل برخی مدیران ناآگاه و بی‌توجه.
انتهای پیام

captcha