نیروی انتظامی زینت ولایت فقیه است
کد خبر: 3736150
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹
آیت‌الله سید محمد سعیدی:

نیروی انتظامی زینت ولایت فقیه است

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه قم در دیدار با فرمانده ناجا در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: نیروی انتظامی زینت ولایت فقیه است.

نیروی انتظامی زینت ولایت فقیه است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،نبأ، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، امام جمعه قم در دیدار با سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س): جا بجایی‌های فرماندهان به دلایل مختلفی صورت می گیرد گاهی دارای دلایل سازمانی است اما به هر حال نفس تحول و تغییر موجب خیر و برکت می شود.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه سردار مجتبایی، فرمانده سابق انتظامی استان قم علاوه بر توانایی‌های نظامی دارای تألیفات مختلفی است و به عنوان یک شخصیت علمی شناخته می‌شود، تاکید کرد: مسئولان و فرماندهان در هر منطقه‌ای باید به شرایط آن منطقه اشرافیت داشته باشند که تاکنون نیز در قم این چنین بوده است.

قم، حرم اهل‌بیت(ع) است و مسئولان باید از حضرت معصومه(س) الگو برداری کرده و همانند ایشان، با حضور خود در قم موجب ارتقاء و پیشرفت این شهر مقدس شوند. هنگامی که جایگاهی تعریف خاصی پیدا می‌کند، نیازمند نظارت خاص نیز خواهد بود، اگر مسئولان در استان حضور می‌یابند باید نگاه متفاوتی نسبت به این استان داشته و با شناخت جامع خود از قم، عملکردهای موفق را دنبال کنند.

به فرموده امیرالمومنین حضرت علی(ع)، شما زینت ولایت هستید که با عملکرد و رفتارتان گلی بر سینه مقام معظم رهبری محسوب می شوید و سعی کنید همیشه گل باقی بمانید.
فرهاد زمانی 

انتهای پیام 

captcha