پیام تبریک رییس جهاد دانشگاهی البرز به مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 3736982
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

پیام تبریک رییس جهاد دانشگاهی البرز به مناسبت روز خبرنگار

گروه فرهنگی - رییس جهاد دانشگاهی استان البرز در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام تبریک رییس جهاد دانشگاهی البرز به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری ایکنا از البرز،‌ متن پیام دکتر سیدعلی‌اکبر هاشمی‌راد به شرح زیر است:

«در دنیای پیشرفته و شتابان معاصر که هر لحظه شاهد رویدادهای تازه و متفاوتی در عرصه‌های گوناگون علمی، فناوری، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... هستیم، رسانه‌ها نقش موثر و بی‌بدیلی در اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی، شفاف‌سازی و اعتمادسازی دارند.

اکنون که رسانه‌ها سطوح و لایه‌های متعددی را خلق کرده‌اند و از رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری تا شبکه‌های گوناگون مجازی و اجتماعی به فعالیت می‌پردازند، اهمیت رسانه‌ها صدچندان شده و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای، صداقت در انتشار اخبار و دفاع از حقوق شهروندی می‌تواند آینده‌ای مطلوب را پیش روی جهانیان بگذارد.

بدیهی است جریان آزاد اطلاعات و ارتباطات تنها زمانی روی خواهد داد که اصل چهارم دموکراسی که همانا جریان آزاد اطلاعات است در جامعه تحقق یابد و مقام اصحاب رسانه ارج نهاده شود و بستر لازم برای انتشار آزادانه اخبار و دسترسی آسان شهروندان به اطلاعات فراهم آید.

این‌جانب به نمایندگی از جهاد دانشگاهی واحد استان البرز هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه استان و همچنین همکارانم در خبرگزاری های ایسنا و ایکنا تبریک می‌گویم و ضمن تقدیر از رسانه‌های تلاشگر که رویدادهای جهاد دانشگاهی را نیز در زمان‌های گوناگون منعکس کرده‌اند، توفیق روزافزون یکایک آنان را از خداوند سبحان مسألت می‌کنم.»

captcha