آموزش تکنیک مردم‌داری و مردم‌مداری در روز خبرنگار
کد خبر: 3737000
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

آموزش تکنیک مردم‌داری و مردم‌مداری در روز خبرنگار

کانون خبرنگاران نبأ ــ آئین بزرگداشت روز خبرنگار با تدریس تکنیک مردم‌داری و مردم‌مداری با حضور شهرام فرهادی، خبرنگار ارشد شبکه خبر در حسینیه عاشقان ثارالله‌(ع) بوشهر برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سردار سرتيپ پاسدار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع)، شامگاه سه‌شنبه، 16 مرداد در آئین بزرگداشت روز خبرنگار که به همت سازمان بسیج رسانه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) کوی جانبازان منطقه 1 شهر بوشهر برگزار شد، رسالت خبرنگاری را ایجاد خاکریزهای شکست‌ناپذیر در حفظ اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: خبرنگار با بهره‌گیری از اصل تخصص و فضای علمی همراه با تعهد به تجزیه، ارائه و تحلیل خبر در جامعه می‌پردازد.

خبرنگار مرکز آگاهی و هوشیاری جامعه است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) با ابراز اینکه خبرنگار مرکز آگاهی و هوشیاری جامعه است، افزود: خبرنگار انقلابی در راه آبادانی انقلاب اسلامی خصلت می‌کند و خصلت‌های او در میان جامعه موج می‌زند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ادامه به انعکاس اخبار و رویدادهای صحنه‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توسط عکاسان و خبرنگاران پرداخت و اظهار کرد: خبرنگار تماشاگه رازداری و جلوه‌های زیبایی است و بخشی از پیروزی‌ها محصول تلاش و مجاهدات‌ها و جریان‌سازی مثبت خبری این رسانه‌های متعهد بوده‌ایم.

وی اخلاق‌مداری، حرفه‌ای بودن، ایجاد امید و نشاط، امیدواری به آینده و برشمردن دستاوردهای 40 ساله نظام را از ویژگی‌های برجسته یک رسانه انقلابی خواند و عنوان کرد: یکی از هنر و هنرنمایی‌های رسانه‌های انقلابی و متعهد این است که دژهای شکست‌ناپذیری را در مقابل هجوم بی‌رحمانه دشمن در فضای مجازی و فضای جامعه ایجاد کنند.

یادآور می‌شود، شهرام فرهادی، خبرنگار ارشد شبکه خبر به رسالت خبری و خبرنگار با تکنیک مردم‌داری و مردم‌مداری اشاره کرد و در پایان از خانواده شهیدان شاهینی و بهزادی به عنوان شهدای رسانه استان بوشهر تجلیل شد.

خبرنگار: حامد فکوری

عکاس: حسین شریفی نسب و عباس فخری مقدم

captcha