تربیت صحیح از فساد مالی جلوگیری می‌کند
کد خبر: 3737137
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

تربیت صحیح از فساد مالی جلوگیری می‌کند

گروه اجتماعی- استاندار آذربایجان‌شرقی، با اشاره به نقش مهم تربیت در آینده‌ جامعه، گفت: برخی از افراد که به برکت خون شهدا در ادارات دولتی استخدام شدند، دست به آلودگی مالی می‌زنند و تفاوت آن‌ها با خیران ایثارگر در تربیت است که معتقدم اگر تربیت درست انجام نشود شاهد این امور خواهیم بود.

 تربیت صحیح از فساد مالی جلوگیری می‌کند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مجیدخدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز، با اشاره به نقش مهم تربیت در آینده‌ جامعه، گفت: برخی از افراد که به برکت خون شهدا در ادارات دولتی استخدام شدند، دست به آلودگی مالی می‌زنند و تفاوت آن‌ها با خیران ایثارگر در تربیت است که معتقدم اگر تربیت درست انجام نشود شاهد این امور خواهیم بود.

وی، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران با مبانی ارزشی، نباید شاهد دزدی از اموال عمومی باشیم، چرا که حتی در سایر کشورها که چنین اعتقاد و باورهای دینی ندارند، دست درازی به اموال عمومی شدیدترین مجازات اعمال می‌شود.

خدابخش، افزود: مایه‌ فخر است که نوجوانان در این سن با این عمق به قرآن مسلط هستند.

استاندار آذربایجان شرقی، آموزش را جزو وظایف اصلی و لازم آموزش و پرورش دانست و گفت: شرط کفایت آموزش، پرورش است و اگر پرورش درست نباشد آموزش نیز به زیان جامعه خواهد بود.

وی، با بیان اینکه انسان باید همواره خود را در معرض دید خداوند و مرحله امتحان بداند، گفت: اگر پرورش به درستی صورت نگیرد مسلما آموزش به تنهایی معنا و مفهومی پیدا نمی کند.

انتهای پیام

captcha