کنگره شهدای البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3738235
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
مهرماه؛

کنگره شهدای البرز برگزار می‌شود

گروه سیاسی - فرمانده سپاه البرز با اشاره به برگزاری کنگره شهدای البرز، گفت: این کنگره مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

کنگره شهدای البرز مهرماه برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از البرز، سردار یوسف مولایی ، 22 مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات ساختمان شهیدان بیگی برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگار باید با رعایت سه اصل سرعت، دقت و صحت روحیه نشاط و امید را در جامعه گسترش دهد.
وی افزود: اطلاع رسانی با رعایت اصل امانتداری و بدون مسائل حاشیه‌ای از اصول خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است که خبرنگاران انقلابی باید این مهم را سرلوحه کار خود قراردهند.
این مسئول با بیان اینکه نبض جامعه در دست خبرنگاران است و آن‌ها باید در نحوه انتشار به صحت و سقم اخبار توجه کافی داشته باشند، گفت: امروز دشمن با انواع تحرکات در قالب جنگ روانی سعی در سست‌سازی باورهای شهروندان دارد و در چنین اوضاعی وظیفه مقابله با هجمه عملیات روانی دشمن بر‌عهده رسانه‌هاست.
مولایی در ادامه به جنگ 33 روزه اسرائیل اشاره کرد و گفت: اسرائیل سعی داشت تا این جنگ و کشتار به بیرون از مرزهای فلسطین راه پیدا نکند ولی با تلاش خبرنگاران این جنایات علنی شد و در نهایت از ادامه جنگ جلوگیری شد.
فرمانده سپاه البرز با اشاره به وضعیت کنونی جامعه، بیان کرد: در حال حاضر باید بذر امید را در جامعه بکاریم و از انتشار ناامیدی دوری کنیم که در این عرصه اصحاب رسانه می‌توانند نقش موثری ایفا کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان البرز، گفت: این کنگره مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
به گفته فرمانده سپاه البرز، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و دیگر مسئولان در فرایند ساماندهی و اجرای کنگره شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و پای‌کار بوده‌اند.
این مسئول همچنین به رونمایی از بازی رایانه‌ای «حیدر» اشاره کرد و گفت: این بازی رایانه‌ای هم‌زمان با کنگره شهدای استان رونمایی می‌شود، در این بازی عملیات مختلف ازجمله عملیات خرمشهر طراحی‌شده است.
انتهای پیام./

captcha