نمایش تابلوهای منتخب نمایشگاه قرآن در سراسر کشور
کد خبر: 3738826
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
علی تن خبر داد:

نمایش تابلوهای منتخب نمایشگاه قرآن در سراسر کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن وزارت ارشاد از نمایش تابلوهای منتخب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سراسر کشور خبر داد.

نمایش تابلوهای منتخب نمایشگاه قرآن در سراسر کشور

علی تن، معاون اداره کل تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به نمایش تابلوهای منتخب نمایشگاه بین‌المللی قرآن در سراسر کشور، گفت: تعداد 60 تابلو منتخب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در دو بسته مجزا در سراسر کشور به نمایش در خواهد آمد.
وی افزود: بسته اول این تابلوها شامل 30 تابلو منتخب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که در شهرستان‌های استان تهران نمایش داده خواهد شد. سایر تابلوها نیز در سراسر کشور و به مرور به نمایش گذاشته می‌شود.
معاون اداره کل تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد تصریح کرد: این تابلوها دارای مفاهیم قرآنی بوده که در استان تهران با همکاری معاونت قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد به نمایش گذاشته می‌شود.
علی تن تصریح کرد: این آثار در استان تهران از ابتدای شهریورماه به‌نمایش گذاشته می‌شود و نمایش آنها به‌مدت دوماه ادامه خواهد داشت. برنامه نمایش در شهرستان‌ها هنوز مشخص نشده و به‌زودی برنامه نمایش مشخص خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه این آثار هر 10 روز در یک شهرستان نمایش داده می‌شود، تصریح کرد: این آثار در سبک‌های کاریکاتور، عکس و پوستر است.

انتهای پیام

captcha