انتشار فراخوان نخستین کارگاه‌های شاهنامه‌خوانی
کد خبر: 3739061
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰

انتشار فراخوان نخستین کارگاه‌های شاهنامه‌خوانی

گروه هنر ــ نخستین کارگاه‌های آموزشی «هنر و شاهنامه فردوسی» ویژه کودکان و نوجوانان از یکم تا هفتم شهریور ماه در خانه موزه استاد عزت‌الله انتظامی با همکاری بنیاد فردوسی، برگزار می‌کند.

فراخوان نخستین کارگاه‌های آموزشی هنر و شاهنامه فردوسی در خانه موزه استاد انتظامیبه گزارش ایکنا؛ کارگاه‌های آموزشی در ۲ رشته هنری «هنر نقالی و شاهنامه‌خوانی» و «هنر نقاشی و حجم‌سازی» با بهره‌‎گیری از داستان‌های حماسی و عاشقانه‌های شاهنامه فردوسی ویژه کودکان و نوجوانان در رده سنی ۵ تا ۱۸ سال با ارائه مدرک معتبر از سوی بنیاد فردوسی و خانه موزه استاد عزت الله انتظامی با حضور مدرسان هنری و فردوسی شناسان برجسته برگزار می‌شود.
برگزاری این دوره‌های آموزشی از یکم تا هفتم شهریورماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در خانه موزه استاد انتظامی به نشانی تهران، قیطریه، بلوار اندرزگو(شرق به غرب)، روبه روی بلوار کاوه، کوچه احمدی، پلاک ۲۸ برپا می‌شود که ورود برای کودکان و نوجوانان به همراه یکی از اعضای خانواده آزاد است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام تا تاریخ 31 مردادماه از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره ۰۹۱۲۳۵۸۲۸۳۴ پیام فرستاده و یا با شماره تلفن ۲۲۳۹۰۲۵۹ (داخلی ۱۰۴) تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha