ثبت‌‍‌ نام ۵ هزار قرآن‌آموز البرزی در طرح ملی تربیت حافظان قرآن‌
کد خبر: 3739279
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

ثبت‌‍‌ نام ۵ هزار قرآن‌آموز البرزی در طرح ملی تربیت حافظان قرآن‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف کرج گفت: ۵ هزار البرزی از ابتدای سال تاکنون در طرح ملی تربیت حافظان قرآن‌ کریم شرکت کرده‌اند.

ثبت‌‍‌نام 5 هزار قرآن‌آموز البرزی در طرح ملی تربیت حافظان قرآن‌کریم

حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدیان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم اشاره و اظهار کرد: اولویت سازمان اوقاف در سال ۹۷ اجرای موفق طرح تربیت حافظان قرآن‌ کریم است و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، اداره اوقاف و امور خیریه کرج نیز با تعامل با مجموعه‌ها و مؤسسات فرهنگی در زمینه اجرای این طرح گام برداشته است.
وی با بیان اینکه برای تحقق این هدف کلاس‌های حفظ قرآن‌ کریم در حال برگزاری است، افزود: این کلاس‌ها با بهره‌گیری از دانش ۱۳۰ مربی که ۱۰۰ نفر آن‌ها حافظ کل قرآن‌ کریم هستند سعی در تربیت حافظان قرآن کریم کرده و تاکنون تعداد هزار نفر با استفاده از این کلاس‌ها حافظ کل شده‌اند.
این مسئول همچنین از ثبت نام مربیان واجد شرایط خبر داد و گفت: مرکز قرآنی اوقاف و امور خیریه کرج از بین مربیان واجد شرایط تا پایان مردادماه ثبت‌ نام می‌کند و بعد از یک دوره هفت روزه از مربیان آزمون گرفته می‌شود و مربیانی که نمره قبولی کسب کنند در این کلاس‌ها مشغول به تدریس می‌شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج در پایان از وقف قرآنی تعدادی از مربیان قرآنی سخن به میان آورد و افزود: ۲۰ نفر از مربیان قرآنی حق‌الزحمه دریافت نمی‌کنند و حقوقشان را وقف امور قرآنی کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha