یاری رسانی به آسیب‌دیدگان یک تکلیف دینی است
کد خبر: 3739744
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

یاری رسانی به آسیب‌دیدگان یک تکلیف دینی است

گروه اجتماعی - معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی بابیان اینکه فعالیتهای بشردوستانه هلال‌احمر صرف نظر از تمام ادیان و مذاهب، پسندیده است، گفت: یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان در سوانح و حوادث، یک تکلیفی دینی است که هلال‌‌‌احمر به خوبی از عهده آن برآمده است.

یاری رسانی به آسیب‌دیدگان، یک تکلیف دینی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، تقی کهوریان معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌‌احمر آذربایجان‌غربی بااشاره به اینکه هلال‌احمر مجموعه ای عام المنفعه در راستای یاری‌رسانی به محرومان و دردمندان است، اظهار کرد: اندیشه‌های والای داوطلبان و فعالان در هلال‌احمر نشان از عزم و اراده این قشر از جامعه در راستای یاری رسانی به دردمندان و آسیب‌دیدگان است.
وی افزود: فعالیتهای بشردوستانه هلال‌احمر در سراسر جهان فارغ از اینکه جوامع بشری پیرو چه دین و مذهبی هستند، مورد پسند بوده و از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار است.
کهوریان خاطرنشان کرد: اینکه هر ایرانی یک عضو از هلال‌‌احمر باشد یکی از هدف‌های اساسی این سازمان بوده که اگر محقق شود بسیاری از آسیب‌ها و سوانح به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.
وی بابیان اینکه آموزش همگانی، اعتمادسازی و توسعه شبکه جمعیت هلال‌احمر در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: امداد و نجات در سوانح و بلایا در واقع از فعالیتهای برجسته هلال‌‌احمر است و اولین چیزی که در هر حادثه‌ای به ذهن خطور می‌کند، فعالیتهای امدادی این تیم است.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: یکی از مزیت‌های هلال احمر نسبت به دیگر سازمانها و ارگانها این است که مردم نسبت به فعالیتهای بشردوستانه و امدادگرانه این سازمان مردمی خوش بین بوده و اعتماد کاملی به آنان دارند که در تمامی بحران‌ها همواره پیشقدم هستند.
وی یادآور شد: هرگاه حادثه ای ناگهانی رخ می‌هد، شکافی میان مردم عادی و آسیب‌دیده به وجود می‌آید که یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان در این شرایط یک تکلیف دینی محسوب می‌شود که جمعیت هلال‌احمر به خوبی توانسته در راستای انجام این فریضه الهی قدم بردارد.
انتهای پیام

captcha